کرمی: مدتی از سطح اول آسیا دور بودیم/ تلاش می‌کنیم در جمع برترین‌های قاره کهن باشیم

ملی پوش هندبال کشورمان بیان داشت: چند سالی است از سطح اول آسیا دور بودیم و تیم‌هایی که قبلا به راحتی آن‌ها را شکست می‌دادیم تبدیل به حریفان جدی شده اند.

کرمی: مدتی از سطح اول آسیا دور بودیم/تلاش می‌کنیم در جمع برترین‌های آسیا باشیممحسن کرمی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی این روز‌های تیم ملی هندبال کشورمان در راه آماده سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: بازیکنان تقریبا ۷۰ روز از تمرینات دور بودند، اما خدا را شکر بعد از چند وقت تکلیف فدراسیون و تیم ملی مشخص شد.

او افزود: مربیان تیم ملی از تجربه خوبی بهره مندند و امیدوارم با حضور لژیونر‌ها بتوانیم نتایج خوبی در رقابت‌های پیش رو مانند گذشته کسب کنیم.

کرمی ادامه داد: بدن بازیکنان با توجه به دوری ۷۰ روزه از مسابقات تا چهل درصد آماده است و باید کار کنیم و تمرین کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم.

ملی پوش هندبال کشورمان درباره انگیزه بازیکنان بیان داشت: چند سالی است از سطح اول آسیا دور بودیم و تیم‌هایی مانند بحرین و عربستان که قبلا به راحتی آن‌ها را شکست می‌دادیم تبدیل به حریفان جدی شده اند. آن‌ها در این سال‌ها به خوبی هزینه کرده اند و مانند ما درگیر حواشی نبودند و مثلا عربستان برای یک ماه اردویی در آلمان برپا می‌کند و به هر صورت این مسائل روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد، اما خدا را شکر با حضور کادر جدید، بازیکنان جدید و لژیونر‌ها بتوانیم انگیزه مان را حفظ کنیم و تلاش کنیم تا دوباره در جمع برترین‌های آسیا باشیم.


بیشتر بخوانید:

صمصامی: بازیکنان کمی افت داشتند/ رقیبانمان سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند

پیگیری تمرینات ملی پوشان هندبال بدون حضور لژیونر‌ها


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش تیم ملی هندبال درباره شرایط تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار