آغاز ساخت مدرسه استثنایی خیرساز در جیرفت

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت:کلنگ احداث مدرسه استثنایی سه کلاسه خیر ساز بلوک جیرفت با حضور جمعی از مردم، مسئولان و خیرین به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهران باهری؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: خدمت به دانش آموزان استثنایی منشا خیر و برکت در جامعه است و آثار و برکات ارزنده و ماندگاری را برای خیرین برجای خواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: مرکز آموزشی استثنایی بلوک جیرفت دهمین مرکز آموزشی خیرساز آموزش و پرورش استثنایی است که عملیات ساخت آن به همت خیرین خیر اندیش در یکسال اخیر آغاز شده است.

باهری با اشاره به روند رو به رشد دانش آموزان دارای بیماری طیف اتیسم در استان بیان کرد: خوشبختانه عملیات ساخت اولین مرکز آموزشی استاندارد اتیسم نیز در کرمان از شهریور سال ۹۷ توسط خیرین آغاز شده و در حال ساخت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از ساخت مرکز مشکلات ویژه یادگیری در شهرستان عنبر آباد به همت خیرین نیز خبر داد و افزود: جذب مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقا کیفیت خدمات آموزشی و توان بخشی به دانش آموزان استثنایی اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش استثنایی است.

عملیات ساخت مدرسه استثنایی سه کلاسه خیرساز بلوک جیرفت به همت موسسه خیریه رضوان کرمان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع آغاز شد.
انتهای پیام/ی

ساخت مرکز مشکلات ویژه یادگیری در شهرستان عنبر آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار