بیش از ۳ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از تحت پوشش بودن بیش از سه هزار یتیم استان زیر نظر این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۲۰۰ یتیم در استان تحت پوشش حامیان کمیته امداد هستند.

الهی راد اظهارداشت: هزار و ۲۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج در خراسان شمالی داریم که فرزندان آن‌ها نیازمند توجه کافی هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار فرزند محسنین نیز تحت پوشش هستند که ۳۱۲ نفر نیز فاقد حامی می‌باشند، گفت: امیدواریم بتوانیم این تعداد را هم در ماه مبارک رمضان تحت پوشش حامیان قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بیان داشت: در سطح استان ۴۴ هزار و ۵۶۱ خانواده با جمعیتی افزون بر ۱۳۷ هزار نفر تحت پوشش حمایت‌های این نهاد در استان هستند.

الهی راد افزود: ۱۲ هزار خانواده نیز به صورت موردی در طول سال از خدمات این نهاد در حوزه‌های مختلف اشتغال، مسکن، ازدواج، وام و ... بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم توجه ویژه‌ای به یتیم و تکریم یتیمان شده است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم نیز ترویج فرهنگ یتیم نوازی و نوع دوستی در جامعه است.

الهی راد افزود: تعداد ۱۱۰ هزار مشترک صدقات در سطح استان داریم که از محل این کمک‌ها خدمات بسیاری در حوزه مسکن، ازدواج، معیشت و آموزش نیازمندان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ط


وجود بیش از هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، یتیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.