اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در قزوین

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ادارات استان تخصیص داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر اساس تقسیم کار ملی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و از طریق وزارتخانه‌های مربوطه به دستگاه‌های اجرایی استان اختصاص یافت.

بیدخام اظهار داشت: ادارات کل بهزیستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد، سازمان زندان‌ها و دانشگاه بین الملل، بسیج مستضعفین و جهاد دانشگاهی از جمله دستگاه‌های مشمول دریافت این اعتبار هستند.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این اعتبارات باید در نواحی کم برخوردار هزینه شود، افزود: تجهیز مدارس و اماکن ورزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان از طریق ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مهمترین موضوعی است که باید پیگیری شود.

بیدخام یادآور شد: طرح جمع آوری کودکان کار و متکدیان و ساماندهی آن‌ها از مهمترین طرح‌های لازم الاجرا در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است که در سال جاری باید پیگیری شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یادآور شد: وجود تعداد قابل توجهی از متکدیان در معابر بازتاب ناخوشایندی دارد و چهره شهر را خدشه دار می‌کند که لازم است شهرداری با کمک سازمان‌های مردم نهاد فعال در این زمینه موضوع را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/ک

اختصاص اعتبار به ادارت برای کاهش آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار