روحیه انقلابی زمینه تحقق تمدن اسلامی است

مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است که می‌تواند زمینه تحقق تمدن اسلامی با تربیت نسل انقلابی فراهم کند.

روحیه انقلابی زمینه تحقق تمدن اسلامی استبه گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی امام جمعه موقت شهرستان بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در جمع مردم نمازگزار این شهرستان گفت :طبق فرمایش مقام معظم رهبری روحیه انقلابی، زمینه تحقق تمدن اسلامی است و پیشرفت کشور با روحیه انقلابی ممکن است و عزت و اقتدار ملی در گرو روحیه انقلابی است.

وی افزود : اگر روحیه انقلابی گری در جامعه ترویج و تقویت شود بسیاری از مشکلات حل می شود زیرا دشمنان با تمام توان در مقابل ارزش های دینی کار می کنند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه اخلاق و معنویت جهت دهنده تمام حرکات فردی و اجتماعی مورد نیاز جامعه است بیان کرد: زمانی که بین مردم گذشت، ایثار و فداکاری است محیط زندگی با وجود کمبودهای مادی بهشت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با بیان اینکه قطعا در هر جامعه ای عده ای مسائل حق را بر نمی تابند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند «باید با کانون های ضد اخلاق و معنویت به شیوه های معقول بستیزیم و اجازه ندهیم جهنمی ها مردم را به زور و فریب جهنمی کنند».

وی با اشاره به اینکه دشمنان ابزار و امکانات دارند و با تمام توان در مقابل ارزش های دینی کار می کنند یادآور شد: مسئولان نظام و دستگاههای حکومتی در این جهت مسئول هستند و وظایف سنگینی بر عهده دارند و باید هوشمندانه و مسئولانه عمل کنند.

نوفرستی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی زمینه تحقق تمدن اسلامی را زمینه سازی می کند بیان کرد: عزت و اقتدار ملی ما در گرو روحیه انقلابی است و همچنین روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر دشمن است.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور با روحیه انقلابی ممکن است خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که می توان از آن به عنوان تصمیم انقلابی یاد کرد تصمیم قاطعانه و انقلابی شورای امنیت عالی ایران در مقابل کشورهای اروپایی در خصوص برجام است.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه امروز مسئولان نظام پس از مدت ها اقدام بزرگی انجام داده اند گفت: تعهد در برجام متقابل است و باید منافع تعریف شده در برجام دنبال شود اما روشن است دشمنان قسم خورده ایران هرگز انقلاب را بر نمی تابند.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با تأکید بر اینکه هرگز نمی‌توان به دشمنان اعتماد کرد، خطاب به مردم و مسؤولان، گفت: باید همه از تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور در خصوص برجام حمایت کنیم.

انتهای پیام/ک

روحیه انقلابی گری در جامعه ترویج و تقویت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.