سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران:

شهید تهرانی مقدم یکی از افتخارات تاریخ اسلام و ایران است

فرمانده سپاه گفت: شهید تهرانی مقدم یکی از افتخارات تاریخ اسلام و ایران است.

شهید تهرانی مقدم یکی از افتخارات تاریخ اسلام و ایران استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم ختم مادر شهیدان تهرانی مقدم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم یکی از افتخارات تاریخ اسلام و کشور ایران است.

وی افزود: شهیدان تهرانی مقدم ستاره‌های آسمان ایثار و فداکاری هستند که به خوبی درخشیدند، مادری که چنین فرزندانی را تربیت کند که تاریخ کشور را متحول کند باید جزء مادران الهی باشد و مادر همه مردم ایران است و تنها مادر شهید نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهیدان تهرانی مقدم برای عزت و شرف کشور جنگیدند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: شهدا برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌ها در تاریخ اسلام و تاریخ کشور و مقصود تربیت مادرانی هستند که در مکتب اهل بیت (ع) معرفت اندوخته اند، فرزندانشان را با الگوی تربیتی اسلامی بزرگ کردند و آنها را به درجه‌ای از تقوا و شجاعت و معرفت رساندند که حاضر هستند جانشان را در راه استقلال کشور اسلامی‌مان فدا کنند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا، مادران ملت هستند، یادآور شد: مادران شهدا مادران این سرزمین و ایران هستند و برای ما قابل خیلی احترام هستند.

فرمانده سپاه درباره وظیفه ملت در قبال صبوری و ایثار مادران شهدا افزود: اگر ما راه شهدا را ادامه دهیم و برای استقلال کشور عزت این ملت و برای درخشش ارزش‌های اسلامی کوشش و تلاش کنیم و در مقابل دشمنان خود قدرتمندانه ایستادگی و بیرق شهدا را برافراشته و نگه داری می‌توانیم تا حدودی دِین خودمان را به شهدا و آن کاروان بزرگ فداکاری و شجاعت و ایثار ادا کرده باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار