دبستان پسرانه امام حسن عسکری (ع) بیرجند تجهیز می شود

استاندار خراسان جنوبی امروز در بازدید از دبستان پسرانه امام حسن عسکری (ع) بیرجند، برای افزایش امکانات آموزشی این مدرسه چند قول مساعد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، استاندار امروز به مدرسه امام حسن عسکری (ع) بیرجند که در خیابان رجائی ۲۰ بیرجند قرار دارد ، سر زد و ضمن عرض خدا قوت و اهدای گل به معلمان آن، از نزدیک در جریان مشکلات معلمان و دانش آموزان این مدرسه قرار گرفت.

کمبود منابع مالی با توجه به قرار گرفتن این مدرسه در منطقه کم برخوردار شهر، هوشمند نبودن کلاس‌ها و نبود میز و نیمکت‌های استاندارد از جمله مشکلات این دبستان بود که استاندار در جریان آن قرار گرفت.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی پس از بررسی مشکلات این دبستان، برای هوشمندسازی ۲ کلاس درس و افزودن سیستم‌های کامپیوتری به این دبستان، افزودن میز و صندلی برای ۱۰۰ دانش آموز و اختصاص ملبغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای کمک به این مدرسه قول مساعد داد.

وی همچنین از زمین حاشیه دبستان امام حسن عسکری (ع) بیرجند برای بررسی ساخت سالن ورزشی برای دانش آموزان این دبستان بازدید کرد و پس از برقراری تماس تلفنی با مدیر کل ورزش و جوانان استان، برای ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی در ۲ مدرسه شمال شهر بیرجند تا یک ماه آینده و ساخت سالن چند منظوره و ورزشی به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و فرمانداری بیرجند، به مسئولان این مدرسه قول مساعد داد.

بیکی مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان هم در این بازدید برای هوشمندسازی ۲ کلاس دیگر این دبستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ک

چند قول مساعد استاندار برای کمک به مدرسه امام حسن عسکری (ع) بیرجند

برچسب ها: نوسازی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.