محمدی: مجید فرزین غیبت غیرموجه دارد/ با ۹ ملی پوش راهی قزاقستان می‌شویم

رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: در صورت ثبت رکوردهای مورد نظر با ۹ ملی پوش راهی قزاقستان می شویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بابک محمدی، رئیس انجمن پارا وزنه برداری  اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری از اواخر اردیبهشت ماه به سرمربیگری حسین توکلی به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود.

محمدی افزود: در این اردو توکلی، به عنوان سرمربی، علی محمودی و احمد ملاحسینی نیز به عنوان مربی تیم ملی را هدایت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما برای مجید فرزین دسته وزنی ۸۰ یا ۸۸ کیلوگرم را در نظر گرفته بودیم و از او در اردوی قبل دعوت کردیم تا شرایط جسمانی و فنی وی را بعد از چند ماه ارزیابی کنیم که در اردو حاضر نشد و به فدراسیون و انجمن نیز در مورد علت غیبت خود توضیحی نداد؛ بنابراین در این اردو با ترکیب ۹ ورزشکار به تمرینات ادامه خواهیم داد و، چون مجوز‌های لازم را برای تغییر اوزان داریم، ملی پوشان در وزنی که برای خودشان و تیم مناسب خواهد بود به تمرین می‌پردازند.

رئیس انجمن پارا وزنه برداری با اشاره به وضعیت تمرینی سیامند رحمان تاکید کرد: سیامند رحمان با توجه به آمادگی و شرایطی که دارد با هماهنگی انجمن و فدراسیون اردوی قبل را به صورت غیر متمرکز در استان خود به تمرین پرداخت و برای دومین اردو هم از مجوز تمرین غیر متمرکز برخوردار است.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی قزاقستان گفت: در صورت ثبت رکورد‌های مورد نظر و حفظ سلامت جسمانی و آمادگی وزنه برداران با همین ترکیبی که در حال حاضر به اردو دعوت کردیم راهی قزاقستان خواهیم شد.

بابک محمدی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی قزاقستان سومین دوره از رقابت‌های کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ است. ما در مسابقات جهانی مکزیک و قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ژاپن سهمیه ورودی را کسب کرده ایم، اما برای تثبیت سهمیه‌های خود باید در چنین مسابقاتی شرکت کنیم.

 

انتهای پیام/

 

آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار