تاکید نماینده ولی فقیه گیلان بر ارتقای خدمات رسانی به معلولان و سالمندان

نماینده ولی فقیه در گیلان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزش مهارت‌های زندگی به معلولان و سالمندان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات امنای آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت بر توجه بیشتر به روش زندگی مددجویان مراکز نگهداری معلولان و سالمندان تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزش مهارت‌های زندگی به معلولان و سالمندان جدی گرفته شود.

وی، با بیان اینکه مدیریت منابع در ارتقای خدمات رسانی به مددجویان موثر است، افزود: فرد و نهادی در زندگی موفق است که بداند چگونه مصرف کند ضمن اینکه قناعت به معنای مصرف نکردن نیست بلکه طریقه درست مصرف کردن است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، با اشاره به اینکه دیدار و تشویق خیران و فرزندان آن‌ها برای کمک به نیازمندان مهم است، گفت: تجلیل از خیران موجب ترویج فرهنگ نوعدوستی می‌شود.

آیت الله رسول فلاحتی، با بیان اینکه خدمت رسانی به معلولان و سالمندان سخت و نیازمند روحیه ایثار است، افزود: باید به بهداشت محیط و زیباسازی فضای مراکز نگهداری معلولان و سالمندان بیشتر توجه شود.

همچنین در این دیدار، سید علی حسینی، مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت نیز از اجرای طرح ارتقای خدمات رسانی به مددجویان این مرکز خیریه خبر داد.

وی، همچنین از عملیاتی شدن طرح حامی کارت برای کمک خیران هم خبر داد و افزود: این طرح در راستای شناسایی منابع جدید اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزش مهارت‌های زندگی به معلولان و سالمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.