جانبازان یادگاران و شهدای زنده ۸سال دفاع مقدس هستند

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت:جانبازان یادگاران و شهدای زنده ۸سال دفاع مقدس هستند که در راه خدا با جان و مال خود افتخار آفریده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،به مناسبت میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (س) و روز جانباز مراسم باشکوه تجلیل از جانبازان با حضور دکتر فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی و ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران و جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی و تعدادی از مسئولین دانشکده و بیمارستان‌های تابعه و جمع کثیری از جانبازان و آزادگان این دانشکده در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی (ره) این دانشکده برگزار گردید.

در این مراسم فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز را به کلیه جانبازان و میهمانان حاضر در جلسه تبریک و تهنیت گفته و در مورد فضیلت جانبازی و ایثارگری گفت: جانبازان یادگاران و شهدای زنده ۸سال دفاع مقدس هستند که در راه خدا با جان و مال خود افتخار آفریده اند، چون جانبازی مدال افتخاری است که خداوند به انسان‌های برجسته خود اعطا نموده است.

مقدم تبریزی در ادامه جهت اطلاع همکاران جانباز و حاضرین در جلسه در مورد وضعیت موجود دانشکده و همچنین موارد اهدایی خیرین گرانقدر توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

در ادامه این مراسم دکتر حامد رضازاده معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی در مورد مطالبات جانبازان بازنشسته توضیحات مبسوطی ارائه نمود.
 
درقسمت دیگری از این مراسم سرهنگ عیوضلو جانشین فرماندهی سپاه پاسداران خوی در مورد برنامه‌های راهیان نور و استقبال جوانان از این امر و همچنین اهمیت بازگویی خاطرات جانبازان توضیحات مبسوطی ارائه نمود.
 
در ادامه مراسم امید رفعت خواه رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خوی و دکتر فاطمه مقدم تبریزی رئیس این دانشکده به سوالات جانبازان حاضر در جلسه پاسخ دادند.
 
در پایان مراسم با تقدیم لوح سپاس و هدایا از جانبازان تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/م
 
 

گرامیداشت روز جانباز در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.