دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

مقاومت ۴٠ ساله مردم ایران در برابر استکبار الگوی مبارزان منطقه است

سرلشکر صفوی گفت: مقاومت ۴٠ ساله مردم ایران در برابر استکبار الگوی مبارزان مقاومت در منطقه است.

مقاومت ۴٠ ساله مردم ایران در برابر استکبار الگوی مبارزان منطقه استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و ١١٠ شهید شاخص نیروهای مسلح کشور گفت: مقاومت ۴٠ ساله مردم ایران در برابر استکبار الگوی مبارزان مقاومت در منطقه است.

وی تصریح کرد: ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و حضور آیت الله خامنه ای در ٨ سال دفاع مقدس مقاومتی باشکوه داشتند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: یکی از بزرگترین نعمات خداوند پس از انقلاب وجود مردان وفادار به اسلام و انقلاب است. جوانانی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول ۴٠ سال گذشته تا امروز در مقابل دشمنان اسلام و ایران سینه سپر کرده و خون و مال و جان خود را برای دفاع از اسلام و ایران در طبق اخلاص گذاشتند. برخی از این جوانان به شهادت رسیدند و برخی جانباز شدند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: شهدا به عنوان سند آبرومندی و افتخار این مرز و بوم شناخته می‌شوند و افراد ادامه دهنده راه شهدا افتخار ایران اسلامی هستند. 

وی افزود: شهیدانی همچون صیاد شیرازی به الگو‌هایی برای آزادی خواهان و استقلال طلبان مانند حزب الله لبنان، مردم سوریه و یمن تبدیل شدند. از نظر بنده حماسه ملت ایران که شهیدان و جانبازان عزیز در دفاع از ایران و اسلام آن را آفریدند، در تاریخ پانصد ساله ایران بی نظیر و بی مانند و یک حماسه جاویدان است. 

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام بزرگوارمان و ملت ایران در ٨ سال دفاع مقدس همچون کوه ایستادگی کردند و مقام معظم رهبری در آن سال‌های سخت با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در خرمشهر و سوسنگرد و پس از آن در دوران ریاست‌جمهوری و رهبری ایشان در ٣٠ سال گذشته ناخدای کشتی نجات بخش ایران در خطرات بودند.

 وی افزود: در همان موضوع سیل اخیر، یک کلام ایشان مردم را در کنار ارتش، سپاه و بسیج برای کمک رسانی بسیج کرد. این فعالیت‌ها هم در میدان و هم در کمک رسانی تداوم داشت. یکی از فرزندان من در یک تشکل دانشجویی میزان کمک‌های مردمی را به قدری زیاد دانست که فرصت برای بسته بندی آن‌ها بسیار محدود و کم است.

سرلشکر صفوی اظهار کرد: چند روز پیش از اینکه شهید صیاد به شهادت برسد مقام معظم رهبری روز ١۵ فروردین سال ٧٨ درجه سرلشکری را به شهید صیاد اعطا کردند و چند روز پس از آن به شهادت رسیدند. من با شهید صیاد رفاقت خوبی داشتم و هنگامی که خبر شهادت ایشان را شنیدم به عنوان فرمانده کل سپاه و با اجازه مقام معظم رهبری پایگاه‌های منافقین را در سرتاسر عراق توسط توپخانه بمباران کردیم و انتقام خوبی از آنها گرفتیم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا درباره بیانیه کاخ سفید در خصوص تروریست نامیدن سپاه، تصریح کرد: انتشار این بیانیه تحت تاثیر صهیونیست‌ها و نتانیاهو و لابی آی پک بود. ترامپ با این بیانیه می‌خواست هم به نتانیاهو در انتخابات روز گذشته اسرائیل کمک کند و هم از رای شش میلیون یهودی در آمریکا برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری ٢٠٢٠ آمریکا استفاده کند.

سرلشکر صفوی اظهارکرد: معتقدم رای ترامپ به خاطر این تصمیمات غیرعقلانی در انتخابات ۲۰۲۰ بسیار ریزش خواهد داشت. ترامپ با تصمیمات خود به صورت روسیه، چین، اتحادیه اروپا، کره شمالی و ایران چنگ زد و بی عقلی به خرج داد.

وی افزود: تصمیمات لابی‌های صهیونیستی و آی پک بر ترامپ تاثیرگذار است. صهیونیست‌ها غیر از «کوشنر» که داماد و مشاور ترامپ است بیش از ده نفر دیگر در دولت این کشور به عنوان نفوذی و حامی صهیونیست‌ها دارند. با این بیانیه بسیار خطرناک به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها مجبور شوند از ترس واکنش ایران منطقه غرب آسیا را ترک کنند.

فرمانده سابق کل سپاه عنوان کرد: با انتشار این بیانیه عمر صهیونیست‌ها از مدت ٢۵ ساله که مقام معظم رهبری فرمودند هم کوتاه‌تر شد، اما قدرت ملی ایران را افزایش داد و در واقع وزن ژئوپلتیک ایران افزایش و وزن ژئوپلتیک آمریکا کاهش پیداکرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها در سیاست خارجی خود با شکست مواجه شدند. امیدواریم مردم آمریکا این رئیس جمهور احمق و نادان را برای دوره بعد انتخاب نکنند. ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا از نظر عقلانی و سیاسی است و باعث افول آمریکا در دنیا شده است. 
 
وی در پایان گفت: باید خدا را شاکر باشیم که دشمنان ما را از افراد احمق و نادان قرارداد. دشمنی آمریکا با سپاه، ملت و انقلاب اسلامی موجب خیر و برکت است. آمریکایی ها آنقدر خبیث هستند که مانع از ارسال کمک های ایرانیان به سیل زدگان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار