کند بودن تردد در محور اهواز - اندیمشک

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: تردد در محور اهواز ـ. اندیمشک به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راهور خوزستان بیان داشت: در حال حاضر با توجه به آبگرفتگی در محور اهواز اندیمشک روستای الباجی، سید عباس و عبدالخان تردد به کُندی در حال انجام است.

وی با اشاره به وجود سیلاب در استان افزود: تیم‌های پلیس با سیلابی شدن برخی محور‌های شهر‌ها و روستا‌ها  تقویت شده‌اند تا مشکلی برای هموطنان رخ ندهد.

سرهنگ دولتشاهی عنوان کرد: رانندگان با توجه به آبگرفتگی محور اهواز اندیمشک از تردد‌های غیر ضروری خودداری و در صورت تردد با صبر، حوصله و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: دلیل آبگرفتگی مسیر اهواز ـ شوش، تردد خودروهای سواری شخصی در این جاده ممنوع اعلام شده است اما تردد خودروهای سنگین در محور اهواز ـ شوش مشکلی ندارد و محور اهواز ـ دزفول ـ شوشتر به عنوان مسیر جایگزین برای مسیر اهواز ـ شوش تعیین شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر همچنین محور اهواز ـ آبادان دچار آبگرفتگی شده است اما آبگرفتگی این محور به گونه‌ای نیست که نیاز به اعمال ممنوعیت تردد وسایل نقلیه باشد و طبق خبرهای اعلام شده، سطح آب در همین حد باقی می‌ماند و آبگرفتگی جاده‌ها بیش از این نخواهد شد.

انتهای پیام/م

خود داری از تردد غیر ضروری در محور اهواز- اندیمشک

برچسب ها: سیلاب ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار