معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

احداث قرارگاه عملیاتی سلمان در آق قلا؛ از طبخ غذای گرم برای مردم سیل‌زده تا تخلیه آب محصور در شهر

معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ  گفت: شهر آق قلا به ۶ محور عملیاتی با ۶ مسئول محور تقسیم شده و توزیع اقلام با کمک امنای محلات به صورت هدفمند انجام می‌شود تا عدالت در توزیع رعایت شود.


احداث قرارگاه عملیاتی سلمان در آق قلا؛ از طبخ غذای گرم برای مردم سیل‌زده تا تخلیه آب محصور در شهرسردار سرتیپ دوم پاسدار حسین دینی معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات انجام شده از سوی سپاه محمد رسول الله در مناطق سیل زده گلستان گفت: سپاه تهران با احداث یک قرارگاه عملیاتی سلمان در آق قلا به انجام عملیات امدادرسانی مشغول است.

وی ادامه داد: بازسازی و امدادرسانی ۶٠ درصد از شهر آق قلا به سپاه تهران واگذار شده و ما در این محدوده فعالیت می‌کنیم.

سردار دینی درباره نحوه کمک رسانی سپاه تهران به سیل زدگان عنوان کرد: از نخستین روز‌های وقوع سیل گلستان در حدود ۶٠ نقطه از تهران چادر‌های کمک‌های مردمی برپا کردند. همچنین روند جمع آوری کمک‌های مردمی در بسیاری از مساجد و پایگاه‌های بسیج نیز تداوم دارد.

وی افزود: شهر آق قلا به ۶ محور عملیاتی با ۶ مسئول محور تقسیم شده و توزیع اقلام با کمک امنای محلات به صورت هدفمند انجام می‌شود تا عدالت در توزیع رعایت شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به عملکرد مناسب این ۶ محور در زلزله کرمانشاه اظهار کرد: یگان‌های رزم سپاه تهران تحت این ۶ محور در گلستان ساماندهی شده و به فعالیت می‌پردازند.

سردار دینی در پاسخ به سوالی مبنی بر بحرانی شدن مجدد وضعیت شهر آق قلا گفت: طی چند روز گذشته حجم آب به شدت کاهش پیداکرده و از طریق آب راه‌های ایجاد شده این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد: تیپ‌های عملیاتی قایق‌های تایر کوتاه خود را برای حمل و نقل مردم فراهم شده است و حتی زندگی در برخی مناطق به شرایط عادی نیز بازگشته است.

سردار دینی اظهار کرد: مشکل آب آشامیدنی این شهر‌ها رفع شده و آب‌های معدنی که از سوی خیرین تهیه شده توزیع می‌شود. سپاه تهران روزانه ٣هزار غذای گرم طبخ و توزیع می‌کند.

وی درباره اقدامات عمرانی سپاه تهران در این مناطق نیز تصریح کرد: بعد از تخلیه آب از این مناطق فعالیت‌های عمرانی از سوی ۶ محور مستقر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار