در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گرانفروشی مرغ ارگانیک در یکی از فروشگاه‌های پایتخت/ شهروندان تخلفات در فروش مرغ و پیاز را گزارش دهند

جانشین کشیک تعزیرات استان تهران از شهروندان خواست تا گرانفروشی در فروش پیاز ومرغ را به سازمان تعزیرات گزارش دهند.

مهدی کمال نیا جانشین کشیک تعزیرات استان تهران در گفتگو با  خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران درباره گرانفروشی مرغ و پیاز، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت این دو محصول مصرفی خانوارها، در صورت وقوع تخلف و ثبت شکایت و اعلام گزارش از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، گشت‌های شعب تعزیرات استان تهران جهت رسیدگی به موضوع گرانفروشی وارد عمل خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی در فروش مرغ و پیاز به ما اعلام نشده است، لذا در صورت وقوع تخلف گرانفروشی توسط فروشندگان تمام واحد‌های صنفی؛ شهروندان مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا ۱۳۴ گزارش دهند.

کمال نیا با اشاره به شناسایی یک فروشگاه زنجیره‌ای در تهران که اقدام به گرانفروشی مرغ ارگانیک با قیمت ۲۴ هزار تومان می‌کرده است، تصریح کرد: با اعلام گزارش گرانفروشی در یک مرکز فروشگاهی در خصوص توزیع مرغ سبز (ارگانیک) با قیمت بیش از قیمت رسمی در بازار، شعب تعزیرات با رسیدگی به موضوع به فروشندگان اخطار دادند.

وی افزود: گشت تعزیرات به فروشندگان این فروشگاه  تذکر دادند که مرغ سبز (ارگانیک) باید به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروشندگانبه فروش برسد.

جانشین کشیک تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: تمام شعب گشت تعزیرات استان تهران به صورت آماده باش در حال گشت‌زنی و شناسایی متخلفان و گرانفروشان هستند، از شهروندان می‌خواهیم تا با اعلام گزارش‌های خود به سازمان تعزیرات حکومتی ما را در انجام هر چه بهتر رسیدگی به تخلفات کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۲۳:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
نگفتن پیاز چند است ...؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
nnnn
۰۶:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
هرکی بالای 18000 تومن بفروشه متخلفه
Iran (Islamic Republic of)
یزدان نورانی
۲۱:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
پیاز 2هزار تومانی شده 15هزار تومان بعد دم از تعزیرات میزنید
آخرین اخبار