ثبت ۱۲ میلیون و ۷۶۷ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت:آمار کلی تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان حدود ۱۲ میلیون و ۷۶۷ هزار به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرضیه فراست رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی اظهار داشت: با توجه به بررسی اخیر دستگاه‌های تردد شمار، آمار کلی تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان حدود ۱۲ میلیون و ۷۶۷ هزار به ثبت رسیده است.

وی افزود: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان در سال گذشته با تعداد حدود ۲ میلیون و ۳۶۶ هزار به ثبت رسیده بود و این در حالی است که این آمار در سال جاری با کاهش همراه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان پیرامون تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان در سال گذشته تصریح کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان در سال جاری با تعداد حدود ۲ میلیون و ۳۳۸ هزار به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته با کاهش حدود ۳۰ هزاری همراه بوده است. 

 
وی ادامه داد: درصد تغییرات ورودی و خروجی وسایل نقلیه نیز از ابتدای طرح تا ششمین روز از سال جاری و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییری همراه نبوده و دارای آمار مشابهی هستند.

فراست تصریح کرد: تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان اصفهان به صورت ایمن و روان در جریان است و هم اکنون در هیچ یک از محور‌های استان شاهد بارش برف و باران نیستیم. 
 
انتهای پیام/م 
 

آخرین وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

برچسب ها: جاده ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.