تشریح برخی اقدامات شهرداری در آستانه نوروز

عضو شورای شهر اهواز گفت: آماده‌سازی پارک‌ها، گل‌کاری و ایجاد فضای سبز مطلوب، برپایی چادر در پارک‌ها، لکه‌گیری خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی و آذین‌بندی میادین شهر صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محسن موسوی‌زاده، عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: آماده‌سازی پارک‌ها، گل‌کاری و ایجاد فضای سبز مطلوب، برپایی چادر در پارک‌ها، لکه‌گیری خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی و آذین‌بندی میادین شهر بخشی از اقدامات شهرداری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

وی افزود: ستاد استقبال از مهمانان نوروزی با حضور مسئولان دستگاه‌ها و شهرداری برای ارائه خدمات در شهرداری تشکیل شد.

موسوی زاده بیان داشت: شهروندان اهوازی با کمک به بهبود فضای شهری خوزستان در ایجاد سفر خوش برای مهمانان و بهبود اقتصاد گردشگری همیاری کنند.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: شورا و شهرداری با برگزاری جلسات منظم در بخش استقبال از مهمانان و به‌ویژه راهیان‌نور، دنبال ایجاد فضای مساعد و مطلوب برای مهمانان هستند و با توجه به امکانات و هوای خوب خوزستان، در تلاش هستیم تا برای مسافران تعطیلات خوبی رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: راهیان‌نور یک ظرفیت فرهنگی بالایی است و به‌طور ویژه با تهیه نقشه و بروشور‌های راهنما دنبال ایجاد فضای معنوی برای زائرین هستیم تا بتوانند از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا به شکل مناسب بهره ببرند.

انتهای پیام/م

آماده سازی شهر اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی

برچسب ها: راهیان نور ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.