ظریف:

دفاع غربی‌ها از سیاه‌نمایی بر ضد مسلمانان پایان یابد

وزیر خارجه ایران با مقصر دانستن سیاست‌های ضد اسلامی غرب در حمله تروریستی نیوزیلند، خواستار پایان یافتن دفاع غربی‌ها از سیاه‌نمایی علیه مسلمانان شد.

دفاع غربی‌ها از سیاه‌نمایی بر ضد مسلمانان پایان یابدبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعه 24 اسفندماه در صفحه شخصی توئیتر خود به حمله تروریستی علیه نمازگزاران جمعه در نیوزیلند واکنش نشان داد.

ظریف با انتقاد از سیاست‌های ضد اسلامی غرب، نوشت: «مصونیت‌ها در راستای تشویق به عدم تحمل مخالف در «دموکراسی‌های» غربی، منجر به این می‌شود: قلدرهای اسرائیلی وارد مسجدی در فلسطین می‌شوند و به مسلمانان توهین می‌کنند؛ تروریست‌ها در نیوزیلند، کشتار 49 مسلمان را پخش زنده می‌کنند».

وی سپس تاکید کرد: «دورویی غربی‌ها در دفاع از سیاه‌نمایی مسلمانان به بهانه «آزادی بیان» باید پایان یابد».

گفتنی است که بامداد امروز به وقت تهران (ظهر جمعه به وقت محلی) بود که رسانه‌های نیوزلندی از وقوع حمله مسلحانه به مسجد «النور» در شهر «کریستچرچ» خبر دادند. درپی حمله تروریست‌های مسلح به نمازگزاران جمعه در دو مسجد در نیوزلند، حداقل 50 نفر کشته و 30 تن دیگر مجروح شدند. 

سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز اقدام تروریستی در نیوزیلند را شدیدا محکوم و آن را سبعانه خواند و خواستار شناسایی و برخورد دولت نیوزیلند با عاملان این اقدام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
وقتی نخست وزیر نیوزلند خودش گرایشات حزبی افراطی دارد از این تروریستها چه توقعی میتوان داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
سردمدارن فاسد آمریکایی و اروپایی که بویی از انسانیت، نبرده و منافقانه برای پیشبرد اهداف شیطانی خود از حقوق بشر دم می زنند عاملان اصلی و مشوق و محرک این اقدامات کور و بی نتیجه هستند خداوند این تروریست ها و عاملان و مشوقان آنان را لعنت ابدی و باجنایتکاران طول تاریخ محشور گرداند و آنان را روسیاه گرداند.
آخرین اخبار