برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر در سال آینده

استاندار بوشهر گفت: کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر سال آینده با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست هماهنگی ستاد کاروان اردوی راهیان نور استان افزود: کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر باید در زمان و موقعیت ویژه‌ای برگزار شود که تحت‌الشعاع دیگر برنامه‌ها قرار نگیرد.

وی با تاکید بر حمایت از برگزاری اردو‌های کاروان راهیان نور، بیان کرد: اردوی راهیان نور جریان فرهنگی ارزشمندی است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار شهادت و نهادینه کردن فرهنگ ایثارگری دارد.

استاندار بوشهر با تاکید به سازمان برنامه و بودجه استان برای تامین منابع مالی اردو‌های راهیان نور، ادامه داد: همکاری دستگاه‌ها و مراکز اقتصادی و صنعتی برای تامین منابع هزینه‌های مالی اردو‌های راهیان نور ضروری است.

گراوند با اشاره به ساخت اردوگاه سپاه استان بوشهر در مرز شلمچه خوزستان، عنوان کرد: زمین برای ایجاد این اردوگاه تحویل شده و اعتبار لازم برای ساخت اردوگاه نیز تامین می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی استان بوشهر از اردوی راهیان نور دریایی، یادآور شد: هر سال در آستانه عید نوروز، اردوی راهیان نور دریایی به مقصد جزیره خارگ آغاز می‌شود که با توجه به آب و هوای مطلوب استان بوشهر، پیش بینی می‌شود امسال اعزام‌ها افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/م

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر سال آینده برگزار می‌شود

برچسب ها: نوروز ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.