آبرامزر: آمریکا به هیچ وجه قصد حمله به ونزوئلا را ندارد

الیوت آبرامزر، نماینده ترامپ در امور ونزوئلا فاش کرد آمریکا به هیچ وجه قصد حمله به این کشور را نداشته و در واقع تهدیدات ضد ونزوئلا غیر واقعی است و فقط برای ایجاد ترس بین نظامیان این کشور انجام شده است.

نماینده ترامپ در امور ونزوئلا فاش کرد آمریکا به هیچ وجه قصد حمله به ونزوئلا را نداردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واشنگتن‌تایمز، الیوت آبرامزر، نماینده ترامپ در امور ونزوئلا فاش کرد آمریکا به هیچ وجه قصد حمله به این کشور را نداشته و در واقع تهدیدات ضد ونزوئلا غیر واقعی است و فقط برای ایجاد ترس بین نظامیان این کشور انجام شده است.

دو کمدین روس با فریب دادن نماینده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در امور ونزوئلا در یک تماس تلفنی از او درباره احتمال اقدام نظامی علیه کاراکاس سوال کرده‌اند.

یکی از این دو کمدین که پیش از این هم با جا زدن خود به عنوان مقام‌های خارجی، چند بار مسئولین آمریکایی و اروپایی را فریب داده و اطلاعات حساسی از آن‌ها دریافت کرده‌اند، خود را یک مقام بانکی سوئیس جا زده و گفت قصد دارد حساب‌های مربوط به مقام‌های ونزوئلا را مسدود کند و از این طریق آبرامز را فریب داده است.

بر اساس فایل صوتی منتشر شده از این مکالمه، آبرامز در گفتگو با این فرد، در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا قصد دارد به ونزوئلا حمله کند، گفته است که واشنگتن چنین تصمیمی ندارد، مگر آنکه دولت ونزوئلا کار کاملا دیوانه‌واری مانند حمله به سفارت آمریکا انجام دهد.

نماینده ترامپ در امور ونزوئلا درباره دلیل اینکه مقام‌های آمریکایی دائما می‌گویند تمام گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی روی میز است، فاش کرد آمریکا این را می‌گوید تا ارتش ونزوئلا مضطرب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار