رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

بیش از ۹۵ درصد کالاهای اساسی در استان‌ها تامین شده است

وزیر کشور گفت: هیچ گونه نگرانی در تامین کالای اساس وجود ندارد و بیش از ۹۵ درصد کالاهای اساسی در استان‌ها تامین شده است.

بیش از ۹۵ درصد کالاهای اساسی در استان‌ها تامین شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در‌ حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما امشب در جلسه حضور تمامی افراد را داشتیم و‌ چند مورد برای تصمیم گیری وجود داشت. بحث تنظیم کالا برای ایام عید بود و گزارش گیری ما از استانداران در جلسه مطرح و مقرر شد در فرصت باقی مانده موارد پیش بینی شده در تمامی استان‌ها تامین شود.

وزیر کشور ادامه داد: مقرر شد که همه آمار پیش بینی شده در استان‌ها اجرا شود، ضمن اینکه طبق آمار بیش از ۹۵ درصد کالاهای اساسی در استان‌ها تامین شده و باقی کالاهای اساسی طی چند روز آینده تامین خواهد شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه هیچ گونه نگرانی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد، تصریح کرد: موضوع تامین کالای اساسی در جلسه مطرح شد، موجودی شکر در انبار‌ها به اندازه کافی است و شکر خریداری شده از خارج هم در مسیر ایران است، برای سال ۹۸ پیش‌بینی لازم انجام‌داده شده و امیدواریم که تحت تاثیر شایعات قرار نگیریم.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته موضوعاتی درباره موبایل و‌ رجیستری مطرح شد که امروز در جلسه درباره این موضوع صحبت شد و به همگی اطمینان دادیم که موضوع موبایل و رجیستری، ثبت و‌ ضبط ورود کالا‌های کشور باید تابع قانون و‌مقررات انجام شود. تبعیت از قانون وظیفه همگان است.

وزیرکشور تاکید کرد: جلسه امشب با تاکید مجدد بر مایحتاج ایام عید بویژه برای استان‌هایی مانند مشهد شیراز و‌.. برگزار شد تا مردمی که به این استان‌ها سفر می‌کنند مشکلی نداشته باشند. امیدواریم که مردم به شایعات رسانه‌های خارجی توجهی نداشته باشند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امشب تصمیم گرفته شد تا این فرصت را همکارانمان در وزارت اقتصاد، دارایی و صمت بررسی کنند و این فرصت به آن‌ها داده شود تا در آن فرصت هم کسانی که به این امر اشتغال دارند و هم ما، بتوانیم قوانین را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال تبعیت از قانون و مقررات به نفع همه است و همگی باید به این مهم توجه داشته باشیم.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری مردم عزیز و رسانه‌ها در مقابله با شایعات و القائات منفی که از طریق رسانه‌های خارجی صورت می‌گیرد همکاری داشته داشته باشیم تا ایام نوروز و عید خوب و راحتی را داشته باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۹:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
جناب ! شما که اینهمه زحمت کشیدید و کالاهای اساسی را تامین کرده اید کاش پول خرید آن را هم در جیب مردم تامین می کردید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
عجب!
آخرین اخبار