پرداخت ۳۰ میلیارد تسهیلات جهت اشتغال زایی در چالدران

فرماندار شهرستان چالدران گفت:امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کار آفرینی امید به متقاضیان کار در شهرستان چالدران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد زاده فرماندار شهرستان چالدران در جلسه معارفه و تودیع رئیس جدید صندوق کار آفرینی امید این شهرستان که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافته بود ، گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه پایدار روستایی به متقاضیان کار در جهت ایجاد اشتغال پرداخت شده است.
 
محمد زاده با بیان اینکه با پرداخت این تسهیلات ۱۲۲ طرح اشتغال زایی در زمینه‌های خدماتی، کشاورزی، دامداری و تولیدی پرداخت شده است افزود: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شده است.
 
معاون صندوق کار آفرینی امید استان نیز در این جلسه از اجرای طرح یک روستا یک محصول با هدف توانمند سازی اهالی روستا در استان خبر داد و گفت: در زمینه اجرای این طرح یک روستا با پتانسیل خاص اشتغال زایی مشخص می‌شود.
 
پور، ولی با بیان اینکه بعد از مشخص شدن پتانسیل خاص روستا از سوی صندوق کار آفرینی امید حمایت مالی می‌شود افزود: در جهت حمایت از افراد روستا تسهیلات کم بهره به روستاییان پرداخت خواهد شد.
 
در ادامه این جلسه آقای احد رحمانی به عنوان رئیس جدید صندوق کار آفرینی امید چالدران معرفی و از زحمات آقای هادی جمشیدی تجلیل و قدر دانی شد.
 
انتهای پیام/م
 

پرداخت تسهیلات به متقاضیان کار در چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.