ابراهیمی خبر داد

ورود مدعی العموم به موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی دماوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از تخریب ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از تخریب بیش از ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد و اظهار کرد: این حکم روز گذشته با حضور نماینده دادستان، جهاد کشاورزی و مأموران انتظامی به اجرا درآمد.

وی افزود: این ساخت و ساز‌ها که در مراحل اولیه کار بودند، مورد تخریب قرار گرفتند و تمامی وسایل و ادوات ساخت و ساز آن‌ها نیز جمع آوری شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تصریح کرد: دادستانی با جدیت با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی برخورد می‌کند.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: تاکنون چندین دستور قضایی در زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز صادر شده است که تا پایان سال جاری به مرحله اجرا خواهد رسید.

گفتنی است؛ ۲۶ دی ماه سال جاری بود که ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خبر از آزادسازى ١٦٠ هزار متر از اراضى حریم رودخانه و تخریب ٣٠ مورد از ساخت و سازهاى غیرمجاز داد و گفت: با صدور دستور قضایى و اجرا توسط اداره امور آب دماوند و با حضور نماینده دادستان حدود ١٦٠ هزار متر از حریم و بستر رودخانه تارود در منطقه زره آزادسازى شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
عباس گودرزی
۱۱:۳۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام ، چرا این مدعی العموم به اتوبان سازی تهران شمال ورود پیدا نمی کند ؟ که عامل و ریشه نابودی تمامی زمین های استراتژیک شمال و نابودی آبهای زیر سطحی می شود . راستی اگر جوابی برای توجیح اتوبان سازی تهران شمال کسی دارد اعلام نماید . یکی از وظایف خبر نگاران پیگیری طرح های غیر قابل قبول عقلی و اقتصادی است که باید مورد بررسی و مناظره تلویزیونی قرار گیرد
آخرین اخبار