دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در مرکز استان با توجه به اهمیت موضوع مراتب با جدیت در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی پرونده موفق شدند محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ رضا عرب زاده گفت: متهمین در تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف ومراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار کرد:پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب 

کشف ۱۷ فقره سرقت در بجنورد

برچسب ها: پلیس آگاهی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.