دموکرات‌ها از کدام نامزد‌های انتخابات ۲۰۲۰ بیشتر حمایت می‌کنند؟

پایگاه تحلیلی استاتیستا در مطلبی به معرفی محبوب‌ترین نامزد‌های دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پرداخت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه تحلیلی استاتیستا، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته رسما نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور اعلام کرد.

سندرز در حالی رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده که نظرسنجی‌ها حاکی از حمایت بالای دموکرات‌ها از جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا است.

بایدن در حالی از بالاترین میزان حمایت دموکرات‌ها برخوردار است که هنوز به صورت رسمی نامزدی خود را در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام نکرده است.

نتایج نظرسنجی دانشگاه نیوجرسی نیز نشان داده، بایدن مناسب‌ترین گزینه برای حزب دموکرات آمریکا است. در این نظرسنجی، میزان حمایت حزب دموکرات از افرادی که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده اند، تخمین زده شده است.

بر این اساس، ۲۹ درصد از دموکرات‌ها اعلام کرده اند در صورتی که جو بایدن، نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شود از وی حمایت خواهند کرد. برنی سندرز دومین نامزد محبوب حزب دموکرات است؛ میزان حمایت دموکرات‌ها از برنی سندرز ۱۶ درصد است. کاملا هریس، سناتور دموکرات کالیفرنیا؛ الیزابت وارن، سناتور دموکرات ماساچوست؛ بتو اورورک، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه انتخابیه تگزاس؛ مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک؛ کوری بوکر، سناتور دموکرات نیوجرسی؛ و امی کلوبوچار سناتور دموکرات مجلس سنای آمریکا به ترتیب از دیگر نامزد‌هایی هستند که از حمایت دموکرات‌ها برخوردارند.

افرادی که با رنگ آبی تیره مشخص شده اند رسما نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده‌اند که شامل برنی سندرز، کاملا هریس، الیزابت وارن، کوری بوکر و  ایمی کلوبشار می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
عمرا سندرز انتخاب بشه
آخرین اخبار