سرلشکر صفوی در آیین رونمایی باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد:

عدم تحرک برای جوانان آفت است و ورزش می تواند این مشکل را حل کند

دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا گفت: عدم تحرک، نداشتن سلامت عروقی، استرس و اضطراب برای جوانان آفت است و ورزش می‌تواند این مشکلات را حل کند.

عدم تحرک برای جوانان آفت است و ورزش می تواند این مشکلات را حل کندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا در آیین رونمایی باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد با تبریک ایام دهه فجر و با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم بیانیه ایشان را به صورت عملیاتی پیاده کنیم.

وی ادامه داد: ۱۰ سال پیش مردم این منطقه از ما برای بازسازی امامزاده عینلی زینعلی (ع) کمک خواستند و طی این مدت ۸هزار متر مکعب ساختمان سازی صورت گرفته است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه یکی از اهداف هیات امنای این آستان مقدس تبدیل مجموعه به قطب فرهنگی است، تصریح کرد: وسایل ورزشی یکی از کارکرد‌های ما در این مجموعه بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش برای سلامت جامعه یادآور شد: ۴۶ میلیون جمعیت ایران زیر ۴۰ سال سن دارند و مجموعه فرهنگی در کنار مجموعه ورزشی می‌تواند در تقویت روحیه و افزایش غرور ملی مردم ما کمک کند.

دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا گفت: به لطف خدا فدراسیون تکواندو و ریاست آن تصمیم گرفتند در این مجموعه یک باشگاه فرهنگی ورزشی تکواندو را راه اندازی کنند و امیدواریم جوانان از امکانات موجود این مجموعه برای افزایش سلامت و روحیه و نشاط خود بهره ببرند.

وی با بیان اینکه رشته تکواندو ۵۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، خاطر نشان کرد: این ورزش رزمی در تحولات سوریه و عراق ۳۰ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی برای اولین بار در امامزاده عینعلی زینعلی (ع) افتتاح شده است، بیان کرد: ما در این امامزاده یک باشگاه فرهنگی ورزشی راه اندازی کرده ایم و این رویکرد برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی آفت‌هایی را نصیب جوانان کرده اند، اظهار کرد: عدم تحرک، نداشتن سلامت عروقی، استرس و اضطراب برای جوانان آفت است و ورزش می‌تواند این مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه ورزش‌های قهرمانی می‌توانند برای کشور تبدیل به غرور ملی شوند، افزود: ورزش علاوه بر سلامتی برای مردم، می‌تواند تبدیل به منافع اقتصادی و توریسم گردشکری برای کشور باشد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار