مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد:

فقدان خانه هنرمندان کاملا محسوس است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:: فقدان خانه هنرمندان کاملاً محسوس است و برای حل این کمبود، اقداماتی انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اعلام اینکه از جمله کاستی‌ها و کمبود‌های این نهاد و ادارات زیر مجموعه آن در شهرستان‌ها و حتی در مراکز استان‌ها، نبود خانه‌ی هنرمندان است و ما از این بابت رنج می‌بریم،گفت: در تلاش هستیم هم شکل خانه‌ی معلمان استان‌ها که در حیطه‌ی وزارت آموزش و پرورش در همه‌ی شهرستان‌ها و استان‌ها وجود دارد، همچین شرایطی یا حتی مشابه آن را، در مراکز استان‌ها برای اسکان هنرمندانی که به شهرستان‌ها می‌آیند و چند روزی را برای انجام کار‌های فرهنگی و هنری اختصاص می‌دهند و مجبور به اقامت چند روزه هستند، تأسیس کنیم.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح در ارومیه به عنوان مرکز استان، از اداره کل مسکن و شهرسازی زمین درخواست کرده ایم و مکاتبات آن صورت گرفته است  و باید مراحل قانونی خود را طی شود که امیدواریم در این باره پاسخ مثبت دریافت کنیم و به تدریج در مسیر قرار بگیریم، چون فقدان خانه هنرمندان کاملا محسوس است.

خدایاری تاکید کرد: طرح ایجاد خانه هنرمندان اگر در مرکز استان عملی شود، می‌توانیم به تدریج آن را به شهرستان‌ها هم تعمیم بدهیم.


انتهای پیام/م

نبود خانه هنرمندان در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.