دريادار سياری:

۴ استراتژی دشمن در برابر ایران که شکست خورد

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اولین استراتژی شکست خورده دشمن، استفاده و کمک گرفتن از ژنرال هایزر برای جلوگیری از شکست رژیم پهلوی بود، اما این استراتژی آن‌ها شکست خورد.

۴ استراتژی دشمن در برابر ایران که شکست خوردبه گزارش خبرنگار حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری ارتش با مردم و اصحاب رسانه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ٢٢ بهمن‌ماه، گفت: دشمنان از قبل انقلاب و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تهدیدات استکباری خود را علیه کشورمان عنوان کرده و انجام داده‌اند.

وی افزود: دشمنان انقلاب چند سرفصل را برای شکست انقلاب طراحی کرده بودند و در اینجا این سرفصل‌ها را تحت عنوان استراتژی‌های شکست خورده مطرح می‌کنم. اولین استراتژی شکست خورده دشمن، استفاده و کمک گرفتن از ژنرال هایزر برای جلوگیری از شکست رژیم پهلوی بود، اما این استراتژی آن‌ها شکست خورد.

سیاری درباره این استراتژی‌ها عنوان کرد: دومین استراتژی دشمنان، ایجاد توطئه‌های قومی پس از پیروزی انقلاب بود که شکست خورد. استراتژی سوم آن‌ها ترور، چهارمین استراتژی حمله نظامی مستقیم با حمله به طبس بود.

وی افزود: تحمیل ٨ سال جنگ به کشور، ایجاد فتنه در سال‌های ٧٨، ٨٨ و دی ماه ٩۶ سایر استراتژی آن‌ها بود که همگی آن‌ها شکست خوردند. با وجود تمام این تهدیدات عظمت انقلاب و تمامیت ارضی کشور حفظ شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش درباره جایگاه امروز منطقه‌ای ایران اذعان کرد: جایگاه جمهوری اسلامی امروز در سطح جهان و منطقه بالا رفته و جمهوری اسلامی بازیگر اصلی منطقه است و نمی‌توانند بدون حضور ایران در منطقه کاری کنند. ما امروز یک قدرت منطقه‌ای هستیم و برای کشور‌های جهان اسلام الهام بخش هستیم.

سیاری ادامه داد: امروز دشمن دو راهبرد، جنگ نرم و جنگ اقتصادی را علیه ما بکار گرفته است و ما قطعا این راهبرد دشمن را هم با شکست مواجه می‌کنیم و از این سد نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار