احتمال بالای وقوع سونامی حین برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

مسئولان برگزاری المپیک ۲۰۲۰ ژاپن از کاهش تعداد تماشاگران رشته موج سواری برای جلوگیری از خطر وقوع احتمالی سونامی در این کشور خبر دادند.

احتمال بالای وقوع سونامی حین برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیوبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از نشریه گاردین، مسئولان ورزشی کشور ژاپن در تلاش هستند تا در توافقات انجام شده با کمیته بین المللی المپیک تعداد تماشاگران مسابقات موج سواری را به حداقل برسانند.

با توجه به اینکه احتمال وقوع سونامی در این کشور وجود دارد، برای حفظ جان تماشاگران حاضر در این مسابقات مسئولان برنامه ریزی این رقابت ها در تلاش هستند تا مکانی استاندارد را برای تماشاچیان تدارک ببیند.

در اوایل برنامه تعداد تماشاچیان ۵۰۰۰ در نظر گرفته شده بود که درنهایت به ۳۳۰۰ نفر تقلیل یافت. محل برگزاری این مسابقات هر ساله در معرض زلزله و سونامی‌های مهیبی است که احتمال می‌رود تابستان سال ۲۰۲۰ سواحل ژاپن را در معرض خبر قرار دهد.

به تازگی هجده هزار نفر فقط بر اثر سونامی در کشور ژاپن جان سپردند که در نهایت می‌تواند این تصمیم با موافقت کمیته بین المللی المپیک به تصویب برسد.


بیشتر بخوانید:

با سرمربی احتمالی تیم ملی ایران بیشتر آشنا شوید

کارت بازی ۲ بازیکن استقلال صادر شد

حضور سرمربی پیشین قرمز‌ها روی نیمکت تیم ملی قطر


انتهای پیام/

احتمال کاهش تعداد تماشاگران در المپیک ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار