احداث ۳ هزار ۶۰۰ فضای آموزشی بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، ۳ هزار ۶۰۰ فضای آموزشی و فرهنگی در استان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۳ بهمن ماه، در مراسم نواخته شدن چهلمین زنگ انقلاب در محل مدرسه شهید ساکومجنونیانس ارومیه، بیان کرد: چهلمین سال انقلاب اسلامی، چهل سال ایثار و از خودگذشتگی و افتخار با شعار نگاهی افتخارآمیز به گذشته و امید به آینده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود:دانش آموزان، آینده سازان میهن اسلامی هستند و معلمان نیز تربیت نسل آینده را عهده دار هستند.
 
وی با بیان اینکه اکنون آموزش و پرورش استان نزدیک ۵ هزار مدرسه و ۶۰۰ هزار دانش آموز دارد، تصریح کرد: مدارس قبل از انقلاب ۲۶۰۰ واحد آموزشی و ۳۰۰ هزار دانش آموز بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۳۶۰۰ پروژه در قالب ورزشی، کانون و اردوگاه در استان ساخته شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶ هزار و ۷۰۰ کلاس درس ایجاد شد و قبل از انقلاب، خبری از ارتباطات و دولت الکترونیک نبود، ولی درحال حاضر بیش از ۴ هزار مدرسه تحت وب هستند.
 
محمدی تعداد هنرستان‌ها قبل از انقلاب ۶ واحد بود، ولی امروز به ۲۵۱ واحد افزایش یافته است.

انتهای پیام/م
 

نواخته شدن زنگ انقلاب در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.