رحمانی فضلی در گردهمایی بزرگ فعالان مشارکت اجتماعی:

موضوع ایران ۴۰ سال در صدر رسانه‌های جهان است

وزیر کشور گفت: رسانه‌های خارجی اگر بخواهند تعداد واژه‌های تکرار شده خود را بررسی کنند واژه انقلاب اسلامی ایران پر تکرار‌ترین کلمه است.

۴۰ سال است موضوع ایران در صدر رسانه‌های جهان استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گردهمایی بزرگ فعالان مشارکت اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد کشور ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آن‌چه برای ما مهم است این است که در مسیر انقلاب و در مسیر آرمان امام و شهدا و تحت امر رهبری در وظایف خودمان عمل می‌کنیم.

وزیر کشور افزود: طی این چهل سال، دشمنان انقلاب در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و مذهبی با  فعالیت‌ها و برنامه‌های خود هر کاری که می‌توانستند  نسبت به این انقلاب انجام دادند؛ امروز هم شاهد هستیم که همه برنامه‌هایی که در جهت تضعیف انقلاب داشتند؛ مجددا به عنوان دستور کار استکبار مطرح  شده است، از طرفی تحریم و انزوا می‌کنند و از طرف دیگر رسانه هایشان را علیه مردم ایران تجهیز می‌کنند.

رحمانی فضلی با اشاره به حرکت مردم در انقلاب اسلامی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند این ملتی است که ۴۰ سال توانسته در انقلاب اسلامی این مسیر را طی کند؛ الان وضعیت چهل سال قبل نیست. امام خمینی (ره) اولین جمله‌‌ای که در مورد جنگ عراق گفتند این بود که "دزدی بر خانه آمده  و سنگی بر چاه انداخته،  ما حتما پیروز می‌شویم".

رحمانی فضلی با بیان اینکه امروز بعد از ۴۰ سال، ما مردم ۴۰ سال قبل نیستیم، گفت: ما در حوزه دفاعی خودمان، محل برخورد آن‌ها هستیم. می‌گویند شما نباید با  انرژی هسته‌ای موشک بالستیک تولید کنید، آن‌ها اعتراض می‌کنند که شما چرا از ائتلاف‌های بین‌المللی خارج می‌شوید؛ ما طبق آموزه‌های دینی خود معتقد به هجمه و این عناوین نیستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در این ۴۰ سال تمام مردم دنیا با واژه‌ای به نام ایران آشنا هستند،گفت: ۴۰ سال است که موضوع ایران در تمام رسانه‌های کشورها دیده می‌شود، اگر بخواهند تعداد واژه‌های تکرار شده در رسانه‌های آن‌ها را بررسی کنند واژه انقلاب اسلامی ایران پر تکرار‌ترین کلمه است.

وی در ادامه افزود: بعضی‌ها می‌گویند شرایط کشور شرایط سختی است اما ما ملت ایران با اراده قوی‌ای که داشته‌‎ایم خیلی از سختی‌ها را پشت سر گذاشته ایم. ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم در همه شرایط بایستیم و مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه افزود: در  ۴۰ سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه‌های نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و جنگ روانی با تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های  خود هر کاری که می‌توانستند برای ضربه به این انقلاب  انجام داده‌اند. امروز ما شاهد هستیم که همه آن عداوت‌ها، کینه‌ها و همه آن برنامه‌هایی که در جهت نابودی انقلاب اسلامی و تضعیف انقلاب عزیزمان  داشتند، مجددا در همه آن قالب‌ها و رفتار‌های قبلی به عنوان دستور کار استکبار واقع شده است.

وزیر کشور با اشاره به تهدیدات نظامی غرب گفت: دشمن  از طرفی رو به تهدیدات نظامی کرده  و از طرف دیگر تحریم‌های اقتصادی را اجرایی می‌کند، از طرفی جلساتی تشکیل می‌دهند که ایران را منزوی کنند و از طرف دیگر رسانه‌هایشان را فعال کرده‌اند تا عملیات روانی علیه  انقلاب اسلامی  انجام دهند. سازمان‌های سیاسی بین‌المللی را هم در اختیار گرفتند، اما آن‌ها باید بدانند این ملتی که ۴۰ سال روی پای خود ایستاده است و ۴۰ سال توانسته است این راه را در انقلاب ادامه دهد؛  به لطف خداوند متعال و هدایت‌های رهبری و جان‌فشانی مردم این مسیر را طی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری
۲۳:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقای دکتر ماشا الله به این نظام مقدس این چهل سال واقعا در راس اخبار جهان بوده مگر شوخی این نظام هدیه الهی است به این نظام باید افتخار کرد متاسفانه دولتها زیادی برای این شجره طیبه چالش و دست انداز درست کردند خدا روز قیامت حالشان را میگیرد باید قدرش بدانیم اسلام ناب محمدی ص صلوات
آخرین اخبار