قدردانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی

امام جمعه آبادان گفت: غوطه ور بودن در دریایی از نعمات، امروز سبب شده دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی را حس نکنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گریزی به ۴۰ سال گذشته زد و گفت: یادمان نرود که در چهل سال پیش کشور چه وضعیتی داشت.بیگانگان می‌آمدند، در کشور می‌نشستند، برنامه‌ریزی می‌کردند و می‌رفتند بدون اینکه شاه مملکت از آن اطلاع داشته باشد همین کاری که حالا با برخی کشورها مانند عراق می کنند.

وی قدرت نظامی، پیروزی های منطقه، رشد علمی در دنیا، رشد دینی و معنوی جوانان، موفقیت های نانو فضا و موشکی را تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته برشمرد و افزود : امروز جزء ۱۱ کشور اول جهان از نظر علمی هستیم، جزء سه کشور اول جهان در تولید داروهای ام اس، در شمار ۱۰ کشور اول ساخت هواپیمای استراتژیک خورشیدی هستیم، در میان پنج ارتش سایبری جهان جای داریم و از جمله هشت کشور اول دنیا در حوزه فضایی هستیم اما موفقیت‌های ما منحصر به اینها نیست.

امام جمعه آبادان ادامه داد: امروز در جهان اسلام امیدشان به ایران است، رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی حتی دراروپا از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور این را هم گفت:  به وضعیت آبادان نگاه نکنید شهر آبادان به علت وجود تکنولوژی شاید یکی از استثناها باشد اما در همین روستاهای آبادان هم نه خبر از آب بود، نه برق نه تحصیل، ثروت  کشور به حساب افراد خاص به صورت محرمانه واریز می شد در حالی که فقر و محرومیت در کشور بیداد می کرد اما امروز محرومیت‌زدایی در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در دو حوزه اگر به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل می شد اکنون مشکلات آن دامنگیر جامعه نبود.

امام جمعه آبادان اقتصاد مقاومتی و تلاش در رفع بیکاری را از نقش ها و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست که باید سران مملکت برای آن برنامه‌ریزی می کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: اگر مسئولان این دو موضوع را جدی می‌گرفتند و برای قوت آن کار می کردند امروز جامعه دچار مشکلات موجود نبود.

وی تقویت بخش خصوصی، برخورد قاطع با متخلفان و فساد، جدی گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی و صحبت رو در روی مسئولان با مردم را از مهم‌ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست که مسئولان باید به آنها توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور شما که می‌گویید در حفظ فضای مجازی از آبرویمان مایه گذاشته ایم آیا برای سایر امور همچون رفع بیکاری هم از آبرویتان مایه گذاشته اید؟

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور همچنین افزود: کاش به جای فیلتر شکن به فکر شکستن کمر کسانی بودید که کمر مردم را با گرانی و افزایش دلار از ۳۰۰۰ تومان شکستند! کاش تمام امور مملکت را منحصر به برجام نمی کردید کاشت دل به اروپا و آمریکا نمی بستید که حالا پدران این مملکت شرمنده دخترانشان نباشند که دیگر نمی‌توانند برای آنها جهیزیه تامین کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.