پربازدیدهای وبگردی؛

هشدار ایران به رژیم صهیونیستی / نفرمودید پاسخ چه بود؟! / پشت پرده جدید از اقدامات تحریک آمیز آمریکا / تورم در یک قدمی رکورد زدن / تصویر سلطان سکه در حرم امام رضا (ع) / استفاده ارتش از ربات‌های مسلح

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


ماجرای تصویر سلطان سکه در حرم امام رضا(ع) چه بود؟

برخی کاربران با انتشار تصاویر سلطان سکه روی کتب ادعیه‌ای مدعی شدند که این کتاب دعا با عکس ,وحید مظلومین در حرم امام رضا(ع) چاپ و توزیع شده است، درحالی که چنین موضوعی صحت ندارد.


ماجرای انتشار تصویر اشتباه از همسر بن سلمان چه بود؟ + تصاویر

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی و حتی رسانه‌های رسمی به اشتباه تصویری از یک فعال اجتماعی را به عنوان همسر محمدبن سلمان منتشر کردند.


ارتش ایران از ربات‌های مسلح استفاده می‌کند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ارتش از ربات‌های مسلح برای رویارویی با تهدیدات استفاده می‌کند.


تورم در یک قدمی شکستن رکورد احمدی نژاد! + نمودار

نرخ تورم اعلامی مرکز آمار نزدیک شدن به ۴۰ درصد را نشان می‌دهد و این یک گام تا رسیدن به رکورد تورم در دولت احمدی نژاد است.


پزشکان کدام کشور‌ها بیشترین درآمد را کسب می‌کنند؟

اغلب افراد درآمد پزشکان را بسیار بالا می‌دانند، در حالی‌که آنها از سختی‌ها و دشواری‌های این شغل خطیر غافل هستند.


داستان‌های جالب از موفقیت ۱۴ کارآفرین برتر دنیا + تصاویر

هدف همه انسان‌ها در زندگی رسیدن به موفقیت است، دست‌یابی به این هدف آسان‌تر می‌شود اگر بدانیم مشهورترین کارآفرینان برتر جهان هم از ابتدا «مشهورترین» نبوده‌اند.


نفرمودید پاسخ چه بود!؟

امروز هم به نظر می‌رسد که نامه ۸ وزیر به رهبری با همان سمت و سو نوشته شده و همان رنگ و بوی برجام خسارت‌بار و فاجعه‌آمیز را دارد!


هشدار ایران به رژیم صهیونیستی جدی است!

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه نکاتی را بیان کرد.


پشت پرده جدید از اقدامات تحریک آمیز آمریکا / سناریوی تکراری کشته سازی اینبار در ونزوئلا

پس از مجموعه اقدامات تحریک‎‌آمیز واشنگتن عیله کاراکاس، رئیس شورای ملی ونزوئلا خود را رئیس جمهوری موقت نامید و صف‌کشی‌های خیابانی و خشونت‌آفرینی را در این کشور کلید زد.


هدف؛ فرودگاه تل‌آویو !

سوریه به شورای امنیت هشدار داد در صورت عدم اقدام برای پایان دادن به تجاوزات صهیونیست‌ها، واکنش نشان می‌دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار