سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور:

طرح همسان‌سازی حقوق‌ها در حال پیگیری است/ طرح حذف دفترچه‌های درمان تأمین اجتماعی هفته آینده کلید می خورد

حسن زدا گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و نوسانات ارزی کشور، طرح همسان‌سازی حقوق‌ها در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدحسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور در جمع اعضای هیئت‌مدیره کانون‌های کارگری بازنشسته تأمین اجتماعی در جزیره کیش با بیان اینکه در جلسه با رئیس مجلس شورای اسلامی در زمینه همسان‌سازی حقوق‌ها صحبت شد، افزود: این طرح در سال اول ۱۲ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد که به کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس اعلام‌شده است که رقم قابل‌توجهی برای این طرح در بودجه سال آینده لحاظ شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور اعلام کرد: سهم ۹.۲۷ درصدی درمان از خزانه به سازمان تأمین اجتماعی بازگشت و این امر با انسجام و پیگیری‌های سازمان تأمین اجتماعی و اتحادیه‌های کارگری صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: طرح گسترش خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی که به نام طرح ملی "دکتر نوربخش" نام‌گذاری شده است، تا یک ماه آینده با ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری شروع به فعالیت خواهد کرد و این خدمات تا ۷۰ عدد افزایش خواهد یافت. بر اساس این طرح بیمه‌گذاران برای دریافت خدمات، نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

حسن زدا بیان کرد: اعتقاددارم بخشی از مالیات پرداختی باید برای بیمه پایه درمانی رایگان هزینه شود، بیمه تأمین اجتماعی بیمه تکمیلی و هزینه درمان به‌صورت کاملاً رایگان محاسبه شود، این مسئله می‌تواند شامل پیوند اعضا نیز شود. برای رسیدن به این هدف، نظام تأمین اجتماعی چندلایه را طراحی کرده‌ایم که هر لایه از سطح امدادی، حمایتی و خدماتی شروع‌شده و درمان، بیمه مستقیم و بیمه تکمیلی نیز در آن گنجانده‌شده است.

وی درباره دفترچه‌های درمانی اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی اسبق اعلام کرد که بیمه تأمین اجتماعی قابل ادغام با سایر بیمه‌های درمانی نیست، این موفقیت بسیار بزرگی برای خانواده تأمین اجتماعی است.

حسن زدا با اشاره به اینکه همچنین طرح حذف دفترچه‌های درمان تأمین اجتماعی، شنبه هفته آینده در بابلسر کلید خواهد خورد .

انتهای پیام/ب

صحبت های سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور در هرمزگان

برچسب ها: بیمه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
ســـــــــــــــــلام.... این همسان سازی حقوق در زمان حیات ما اتفاق خواهد افتاد ؟؟؟؟؟؟ ســـــــــــــــــلام.... این همسان سازی حقوق در زمان حیات ما اتفاق خواهد افتاد ؟؟؟؟؟؟ ســـــــــــــــــلام.... این همسان سازی حقوق در زمان حیات ما اتفاق خواهد افتاد ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
ســـــــــــــــــلام.... این همسان سازی حقوق در زمان حیاط ما اتفاق خواهد افتاد ؟؟؟؟؟؟