صدور ۲۸ جواز تأسیس صنعتی در سربیشه

مدیر صنعت،معدن و تجارت سربیشه گفت:۲۸ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۷۸ میلیارد تومان در این شهرستان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ملایی مدیر صنعت، معدن و تجارت سربیشه  گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۷۸ میلیارد تومان در این شهرستان صادر شد.

وی افزود:بیشترین تعداد این جوازها در زمینه فرآوری مواد معدنی، صنایع غذایی و آشامیدنی بوده است.

ملایی گفت: از ابتدای سال جاری ۲ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صادر و برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صنعت، معدن و تجارت سربیشه افزود: تاکنون ۲۹ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان صادر و برای ۴۹۳ نفر شغل ایجاد شده است.

وی گفت: شهرستان سربیشه با دارا بودن پتانسیل غنی مواد معدنی و قرار گرفتن در مسیر توسعه شرق کشور از ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و ایجاد صنایع مختلف برخوردار است.

ملایی افزود: در فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی، سرمایه گذاری پیش شرط تولید و نیروی محرکه و موتور رشد و توسعه اقتصادی بوده و تمام شرایط برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در این شهرستان فراهم است.

شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و ۲۵۱ کیلومتر مربع وسعت در فاصله ۶۶ کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/غ

ایجاد اشتغال برای ۱۲ نفر در سربیشه

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار