رئیس رژیم صهیونیستی: ایران دشمن ماست/با تهدید‌های حزب‌الله مقابله خواهیم کرد

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس‌جمهور فرانسه به اتهام‌زنی علیه ایران و جنبش حزب‌الله لبنان پرداخت.

رئیس رژیم صهیونیستی: ایران دشمن ماست/با تهدید‌های حزب‌الله مقابله خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، «رووین ریولین»، رئیس رژیم اشغالگر قدس که به مناسبت هفتادمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان فرانسه و اسرائیل به پاریس سفر کرده است، در دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به اتهام‌زنی علیه ایران و جنبش حزب‌الله لبنان پرداخت.

رئیس رژیم صهیونیستی در این دیدار، اتهامات بی اساس سران این رژیم را علیه حزب الله لبنان تکرار کرد و مدعی شد: «دولت لبنان توسط حزب الله گروگان گرفته شده است».

ریولین در ادامه ادعا‌های بی‌اساس خود، افزود: «حزب الله تأسیساتی را برای تولید موشک‌های نقطه زن در بیروت، پایتخت لبنان، ایجاد می‌کند. این (اقدامات) امنیت اسرائیل را تهدید می‌کند و ما را وادار به واکنش خواهد کرد که باعث خواهد شد منطقه به سمت تشدید تنش‌ها پیش برود و این بسیار به ضرر لبنان خواهد بود».

ریولین با تکرار ادعا‌های سران رژیم صهیونیستی مبنی بر حفر تونل توسط حزب الله در مرز میان لبنان و سرزمین‌های اشغالی، افزود: اسرائیل دولت لبنان را مسئول اقدامات حزب الله می‌داند و فرانسه باید بداند که حزب الله بخشی از نظام لبنان است.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه گفت: «رژیم ایران برای ما دشمنی است که قصد خود را برای نابودی اسرائیل پنهان نمی‌کند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار