آذربایجان غربی میزبان جشنواره فرهنگی و گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:آذربایجان غربی میزبان چندین جشنواره فرهنگی و گردشگری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی آذربایجان غربی بیان کرد: استان آذربایجان غربی  آماده میزبانی برنامه‌های فرهنگی و گردشگری بوده و همنطور آمادگی دارد تا با حضور در سایر استان‌های کشور اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری نماید.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان اذربایجان غربی هم چنین ادامه داد: اجرای چندین جشنواره زمستانی مثل جشنواره برفذ و اسکی خوشاکو ارومیه جشنواره زمستانه تخت سلیمان تکاب حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران در ماه جاری اجرای جشنواره فرهنگی و گردشگری با محوریت تخت سلیمان در تکاب و بالاخره اجرای دومین جشنواره بین المللی گردشگری از جمله برنامه‌های اداره کل می‌باشد که در دستور کار قرار گرفته است.
 
جباری افزود: در این برنامه‌های فرهنگی با حضور هنرمندان فعالان گردشگری و گروه‌های هنری دفاتر و آژانس‌های مسافرتی در مقاصد مختلف و اجرای برنامه‌های متنوع و توزیع اقلام تبلیغاتی می‌توان نسبت به معرفی استان اقدام کرد.
 
وی هدف از اجرای این برنامه‌ها نیز گفت: برگزاری مراسم و برنامه‌های گردشگری و فرهنگی یکی از شیوه‌های معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری برنامه های فرهنگی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.