برگزیده اخبار بین‌الملل در پانزدهم دی ماه؛

از افشای جزئیات سفر محرمانه ترامپ به عراق تا دستور رئیس‌جمهور چین برای آماده باش ارتش و تلفات تعطیلی دولت آمریکا!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ پانزدهم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

مرگ غم‌انگیز ۵ کودک در تصادف مرگبار خودروها در آمریکا + عکس و فیلم
در پی تصادف مرگبار خودروی حامل کودکان با دو کامیون در شمال فلوریدا، ۷ نفر از جمله ۵ کودک که راهی اردوی دانش‌آموزی بودند، جان خود را از دست دادند.

 

گاردین: بدترین پرونده حقوق بشری جهان متعلق به عربستان است
روزنامه گاردین در مطلبی نوشت عربستان در سال‌های اخیر خشونت بیشتری را در قبال مخالفانش در پیش گرفته و بدترین پرونده حقوق بشری جهان متعلق به این کشور است.

 

صلح و ثبات جهانی تهدیدی برای صنایع تسلیحاتی آمریکا!
روزنامه ترکیه‌ای صباح در مطلبی نوشت صلح و ثبات در جهان برای صنایع تسلیحاتی آمریکا که بخش مهمی از اقتصاد این کشور را تشکیل می‌دهد، خطری بزرگ به شمار می‌رود.

 

هشدار فعالان جلیقه‌زرد به مکرون: با مردم همانند گدا‌ها رفتار نکن!
گروهی وابسته به جنبش اعتراضی جلیقه‌زرد‌ها در نامه‌ای به رئیس‌جمهور فرانسه، به او درباره نحوه برخورد با مردم این کشور هشدار دادند.

 

چاپ پیام‌های توئیتری ترامپ روی دمپایی! + عکس
یک عکاس و هنرمند ۲۷ ساله آمریکایی، پیام‌های ضد و نقیض دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در توئیتر را روی دمپایی چاپ کرد.

 

فارین پالیسی: تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه ناگهانی نبود
فارین پالیسی گزارش داد تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه ناگهانی نبود و وزارت خارجه آمریکا از ماه‌ها قبل برای آن آماده می‌شد.

 

تعطیلی دولت ترامپ ۳ کشته بر جای گذاشت!
تعطیلی دولت آمریکا در دو هفته گذشته به کشته شدن ۳ نفر از جمله یک دختر ۱۴ ساله منجر شده است.

 

رأی الیوم: چرا رئیس‌جمهور مصر خواست مصاحبه‌اش با رسانه آمریکایی پخش نشود؟
رأی الیوم در گزارشی به بررسی علل درخواست عبدالفتاح السیسی در خصوص پخش نشدن مصاحبه‌اش با تلویزیون سی بی اس آمریکا پرداخت.

 

رئیس‌جمهور چین خواستار آماده‌باش کامل ارتش این کشور شد
«شی جین پینگ» اعلام کرد چین با تهدید‌ها و چالش‌های روزافزونی مواجه است و نیرو‌های مسلح باید برای تامین امنیت و توسعه کشور تلاش کنند.

 

جزئیات پشت پرده سفر محرمانه ترامپ به عراق
شبکه روسی «آرتی» در گزارشی به بیان مسائل پشت پرده سفر محرمانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به عراق و اقدامات امنیتی که پیش از سفر وی به کار بسته شد، پرداخت.

 

زندگی مردم آمریکا قربانی دعوای سیاسی ترامپ و دموکرات‌ها
درحالیکه مقامات آمریکایی این‌روزها تنها به منافع انتخاباتی خود فکر می‌کنند، تعطیلی دولت حتی امکان ثبت ازدواج را نیز از شهروندان این کشور گرفته است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار