روایت زندگی و رزمندگی شهید محسن کمالی دهقان

«از آسمان» در برنامه این هفته خود راوی بخشی از زندگی و رزمندگی شهید محسن کمالی دهقان می‌شود.

روایت زندگی و رزمندگی شهید محسن کمالی دهقانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «از آسمان» در برنامه این هفته خود چند نما از زندگی این شهید عزیز به روایت خانواده و دوستانش را به تصویر کشیده است. شهید محسن کمالی دهقان در روز نهم بهمن ماه سال ۱۳۶۳ در خانواده‌ای متدین و مذهبی در حصارک کرج به دنیا آمد.

این شهید گرانقدر اردو‌های فرهنگی و رزمی بسیاری را برگزار و از این طریق جوانان زیادی را با خود همراه کرد. با شروع حملات تروریستی گروهک داعش، شهید کمالی دهقان برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و در قالب مستشار نظامی برای آموزش نظامی و رزمی به نیرو‌های مردمی و وطنی سوریه و عراق چندین بار به این دو کشور اعزام شد.

سرانجام روز بیست و هفتم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ این شهید والامقام با تمام رشادت‌ها و دلاوری هایش در شهر حلب سوریه و در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید.

برنامه «از آسمان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد تنها برنامه مستمر سیما در حوزه حماسه و جهاد است که طی ۱۹ سال بیش از ۱۵۰۰ برنامه با این موضوع را تولید و پخش کرده است. گفتنی است، این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۶ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار