امام جمعه موقت تهران در مشهد:

شهدا مدیون فقها هستند/فقها مسیر جهاد را به شهدا نشان دادند

امام جمعه موقت تهران گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و شهدا مدیون فقها هستند که مسیر جهاد را به این افراد نشان دادند و آن‌ها را از اجر و ثواب این راه باخبر کردند.

شهدا مدیون فقها هستند، چون مسیر جهاد را به آنها نشان دادندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران شب گذشته در مراسم بزرگداشت مرحوم سید محمود هاشمی شاهرودی که در  حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: آیت الله شاهرودی در ۳ مکتب دارای درجه اجتهاد بود که یکی از آن‌ها مکتب آیت الله خوئی بود که ایشان جزو فقها و افتخارات تشیع هستند و آقای شاهرودی نزد این فرد رشد کرده است.

وی افزود: آقای شاهرودی همچنین در مکتب سید محمد صدر که در ابعاد مختلف خبره بود و انسان به تمام معنا مشرف به مسائل زمان بود و طبیبانه برای درد‌های جامعه نسخه می‌نوشت نیز پرورش یافت.

امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله شاهرودی مجتهدی بود که می‌توانست نظرات اسلامی را تفسیر کند و با این درجه علمی در هر سنگری که نیاز بود مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام کاظم صدیقی تصریح کرد: غرب گرا‌ها امروز اقتصاد کشور را به جایی رساندند که مردم رنج می‌برند و اگر این افراد از آیت الله شاهرودی آموخته بودند و نسخه‌های شفا بخش رهبری را در دولت‌ها اجرا می‌کردند امروز این مشکلات را شاهد نبودیم.

وی اظهار داشت: این مشکلات به دلیل فعالیت فتنه‌ها گر‌ها و سکولار‌ها در کشور ما ایجاد شده است و آن‌ها کاری کرده اند که زندگی برای عده‌ای سخت شده است.

انتهای پیام // ف.م
 

سکولار‌ها موجب ایجاد مشکلات اقتصادی کشور شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار