برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از برگزاری چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای در یزد خبر داد.

معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به برگزاری چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای گفت: این نمایشگاه از سوی سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه را ایجاد علاقه مندی و جذب نخبگان در صنعت هسته‌ای دانست و افزود: در دانشگاه آزاد شرایط تحصیل در این رشته به خوبی فراهم شده و در این نمایشگاه شرایط بازدید و آشنایی مردم با نحوه اکتشاف و استخراج سنگ‌های اورانیوم، فرآوری اورانیوم، نحوه تولید کیک زرد، سنگ‌های معدن اورانیوم و همه بخش‌های صنعت هسته‌ای فراهم شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تصریح کرد:این نمایشگاه در ۲۰ غرفه و درسه بخش مرور چرخه سوخت هسته‌ای، بخش نیروگاهی و کاربرد‌های جمعی صنعت هسته‌ای به ارائه آخرین دستاورد‌های هسته‌ای در بخش‌های مختلف کشاورزی، پزشکی و صنعت می‌پردازد.

طباطبایی ادامه داد: چهل و ششمین نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای از ۹ دی تا ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷ برای عموم مردم دایر است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در یزد
انتهای پیام/ ا

چهل و ششمین نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار