مدیرعامل بیمه سلامت:

بیمه آتیه‌سازان حافظ برای بازنشستگان بروزرسانی می‌شود

موهبتی گفت: با تمهیدات صورت گرفته بیمه آتیه‌سازان حافظ برای بازنشستگان بروز رسانی می‌شود.

بیمه آتیه‌سازان حافظ برای بازنشستگان بروزرسانی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت در آئین امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری که ظهر امروز (سوم دی ماه) در ساختمان ملی نفتکش برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مشتری‌مداری برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین دلیل یکی از آیتم‌های ما جلب حداکثری رضایت مشتریان است.

وی بل بیان اینکه بر همین اساس در برگزاری مناقصه‌ها تاکید ویژه‌ای بر ارائه خدمات مطلوب داریم به طوریکه نگاه ما در بیمه تکمیلی بازنشستگان اقتصادی نیست، افزود: سلامت بازنشستگان برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و به هیچ عنوان به این موضوع اقتصادی نگاه نمی‌کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در چنین نگاهی باید کسانی در بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ بکارگیری شوند که جزو بهترین پرسنل و کارمندان باشند و سرعت خوبی را برای ارائه خدمات به بازنشستگان داشته باشند.

وی ا. بیان اینکه ما باید بتوانیم بروکراسی‌های اداری را به حداقل برسانیم، ادامه داد: ما باید شرایطی را فراهم کنیم که به سمت الکترونیکی کردن خدمات گام برداریم که البته در این زمینه بستر لازم نیز فراهم شده است.

موهبتی عنوان کرد: بررسی اسناد درمانی بازنشستگان از جمله مسائلی است که مطالبه بازنشستگان بوده است و ما باید بتوانیم در کمترین زمان ممکن این اسناد را بررسی و در واقع هزینه پرداخت شده از جیب بازنشستگان را به آن‌ها پرداخت کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه یکی از مهمترین گرفتاری‌ها در کشور ما این است که افراد نسبت به حقوق شهروندی خود آگاه نیستند، تشریح کرد: در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از مسئولان و حتی بنده نیز نسبت به حقوق خود در بیمه تکمیلی اطلاعات کامل ندارم.

موهبتی گفت: با تمهیدات صورت گرفته بیمه آتیه‌سازان حافظ برای بازنشستگان بروز رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۹:۲۹ ۰۳ دی ۱۳۹۷
حدود 4 ماه پیش اسناد مربوط به بیمار ارائه شده و هر روز به بهانه ای از پرداخت سرباز میزنند خدا به داد این ملت برس . . . .
آخرین اخبار