برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی و سالروز زلزله بم به ریاست معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نجف میرزاحسینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین به تاثیر و نقش مهم آگاهی‌های شخصی، سازه‌های استاندارد و الگوبرداری از تجارب مدیریتی بحران‌ها در کاهش خسارات ناشی از زلزله پرداخت و گفت : استفاده از تجارب مدیریتی بحران‌ها و تحلیل آن به کسب آمادگی‌های پیش از بحران و کاهش آسیب‌ها منجر خواهد شد.

وی گفت : بسیج همگانی مردم و همگرائی آنان با دستگاه‌های امدادی در زلزله‌های اخیر رخ داده در کشور نقشی مهم و حیاتی در کاهش آلام زلزله زدگان و افزایش خدمات رسانی‌ها داشته است.

 بررسی راه‌های پیشگیری از شیوع و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از دیگر موضوعات این جلسه بود و در این راستا توضیحات لازم توسط رئیس اداره دامپزشکی ارائه شد.

 برنامه ریزی جهت برگزاری مانور زلزله در مدارس، توجیه دهیاران در راستای شناسایی علائم بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و برگزاری کارگاه‌های آموزشی پدافند غیر عامل ویژه روسای دستگاه‌های اداری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود .

 

 

انتهای پیام/د

استفاده از تجارب مدیریتی بحران‌ها به کاهش آسیب‌ها منجر خواهد شد

 

برچسب ها: بحران ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.