فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:

دفاع خالصانه و غیرتمندانه جوانان از میهن شایسته تقدیر است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: برقراری امنیت کامل کشور حاصل حضور خالصانه و غیرتمندانه جوانان در راه دفاع از میهن اسلامی‌مان می باشد که این مهم شایسته تقدیر است.

دفاع خالصانه و غیرتمندانه جوانان از میهن شایسته تقدیر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در مراسم افتتاحیه دومین دوره بصیرت‌افزایی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار می‌شود، افزود: هرگاه اعمال انسان با تقرب به خدا و پیروی از آموزه‌های دینی باشد، آن شخص فردی موفق خواهد بود و حتی لحظه‌ای از صراط مستقیم جدا و گمراه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه افسری، فیضیه ارتش است، گفت: اگر می‌بینید کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد، حاصل حضور خالصانه شما جوانان در دفاع از میهن اسلامی عزیزمان بوده است.

آذریان افزود: همین حضور شجاعانه دانشجویان دانشگاه افسری در اوایل جنگ، دشمن را پشت درب‌های شهر خرمشهر به مدت ۳۵ روز نگه داشت و اجازه نداد که دشمن تا به دندان مسلح به اهداف شوم خود دست یابد.

وی در آستانه فرارسیدن نهمین سالگرد حماسه غرورآفرین ۹ دی، ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی ملت ولایت‌پرور در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ خاطرنشان کرد: کشور ما در آن روز‌ها در شرایطی بحرانی قرار داشت و مردم عزیزمان همچون همیشه با هوشمندی بالای خود و پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه، توانستند نقشه دشمنان را نقش بر آب سازند.

آذریان تصریح کرد: از مولفه‌های جنگ نرم، هجمه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی است که تفکر انسان را عوض کرده و شما جوانان و نخبگان عزیز با گذراندن این دوره‌ها به آگاه‌سازی سیاسی دست می‌یابید تا به حرکت درست خود که همان حرکت در مسیر ولایت فقیه بوده با اقتدار کامل ادامه دهید و نقشه‌های شوم دشمنان در زمان‌های مختلف را نقش بر آب سازید.

وی تاکید کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین دوره بصیرت‌افزایی با حضور ۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) به مدت ۳ روز در مشهد برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره از برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و زیارتی و نیز کلاس‌های سبک زندگی، فرقه شناسی، فضای مجازی و خانواده بهره‌مند می‌شوند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

امنیت کشور حاصل دفاع غیرتمندانه جوانان از میهن اسلامی است

برچسب ها: جنگ نرم ، نزاجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.