در پی حادثه آتش سوزی مدرسه‌ای در زاهدان صورت گرفت؛

دستور دادستان کل کشور به دادستان سیستان و بلوچستان برای رسیدگی فوری به پرونده آتش‌سوزی مدرسه/ مسببین و مقصران احتمالی تحت تعقیب قرار گیرند

دادستان کل کشور طی دستوری از دادستان سیستان و بلوچستان خواست که به قید فوریت به پرونده آتش‌سوزی مدرسه‌ در زاهدان رسیدگی کند.

دستور دادستان کل کشور به دادستان سیستان و بلوچستان برای رسیدگی فوری به پرونده آتش‌سوزی مدرسه/ مسببین و مقصران احتمالی تحت تعقیب قرار گیرندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با صدور پیامی درگذشت چهار دانش آموز حادثه آتش سوزی یک مرکز آموزشی در زاهدان را تسلیت گفت و طی دستوری از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست که به قید فوریت به این پرونده رسیدگی کند.

متن کامل پیام دادستان کل کشور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تأسف بار آتش سوزی مدرسه اسوه زاهدان که منجر به جان باختن چهار نفر از دانش آموزان دختر کشورمان شد، موجب اندوه و تأثر اینجانب شد.

بروز اینگونه حوادث تلخ، توجه هر چه بیشتر متولیان امر در ایمن سازی مدارس را ضرورى می‌کند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده عزادار این نوگلان درگذشته و مردم عزیز استان، ضروری است دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با جدیت و فوریت به پرونده این حادثه رسیدگی کرده و مسببین و مقصران احتمالی را تحت تعقیب قرار دهد و با هر مقام و مسئولی که در این زمینه سهل انگاری و کوتاهی کرده است، برخورد قاطع کند.

همچنین مقتضی است دادستان محترم به عنوان مدعی العموم، آموزش و پرورش استان را ظرف مدت معینی مکلف به ایمن سازی تمامی مدارس کند و گزارش اقدامات انجام شده را به دادستانی کل کشور ارسال کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
فقط 40 درصدشهر زاهدان گاز کشی شده و بقیه شهر و خیلی شهرستانهای استان محروم سیستان و بلوچستان از نعمت گاز بی بهره هستند. مقصر اون مسئولینی هستند که هیچ موقع به این استان دید مثبت نداشتند و مردم اونجا تو فقر مالی و فرهنگی غوطه ور هستند
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۹:۲۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
همه مقصر هستیم
یکی خیلی کم و یکی خیلی زیاد
ولی خدا لعنت کند کسی را با دزدی از بیت المال باعث این حوادث تلخ در ایران میشود که چهار کودک بی گناه باید اینگونه سخت و زجر آور جان بدهند
خدا لعنت کند مسببین اصلی این اتفاق را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
دولت مردان مقصر نیستن؟؟؟
آخرین اخبار