معاون وزیر علوم:

کاربردی کردن پژوهش ها در جامعه مورد توجه قرار گیرد

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کاربردی کردن پژوهش ها و آموزش ها در جامعه ضروری است و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

کاربردی کردن پژوهش ها در جامعه مورد توجه قرار گیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا غفاری ظهر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره هفته پژوهش با اشاره به اینکه کاربردی کردن پژوهش ها و آموزش ها در جامعه ضروری است و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، اظهار داشت: کاربردی کردن پژوهش ها زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: اجرای پژوهش ها نیازمند کار تیمی و گروهی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار میلیون دانشجو در سطح کشور در حال تحصیل هستند، بیان کرد: تعداد بانوان دانشجو کشور از کل دانشجویان ۴۹.۹ درصد است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۴۷ درصد دانشجویان را بانوان تشکیل می دهند.

ایران در بین کشورهای اسلامی رتبه نخست را در رشد علم و فناوری دارد

وی اظهار داشت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی شاهد توسعه کشور در بخش علم و فناوری هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: ایران در بین کشورهای اسلامی رتبه نخست را در رشد علم و فناوری دارد.

وی با بیان اینکه افزایش کیفیت زندگی از مهمترین راسالت های دانشگاه ها در عصر کنونی است، اظهار داشت: توسعه علم و فناوری زمینه ساز ارتقای کیفیت زندگی در جامعه می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: افزایش کیفیت زندگی بر پایه نقش آفرینی مناسب در بخش های علوم پایه، علوم فنی و مهندسی، پزشکی و ... محقق می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.