رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

با متخلفان اکران فیلم هنجار‌شکن در بجنورد به شدت برخورد می‌شود‌

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با متخلفان اکران فیلم هنجار شکن در بجنورد به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،   حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری  رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در حاشیه همایش صلح و سازش در جمع خبرنگاران استان گفت: سینمای متخلفی که فیلم بدون پروانه نمایش در آن اکران شده بود٬ پلمپ شده و مسئولان فرهنگی و سینمایی استان احضار و باید پاسخگو باشند.

وی افزود: دستگاه قضایی با بی‌حرمتی به فرهنگ دینی مردم به طور قاطع برخورد می‌کند. همان طور که در بحث شادی و نشاط مردم و اعتلای فرهنگ بومی و محلی در کنار مسئولان فرهنگی استان هستیم٬ در بحث بی‌حرمتی به فرهنگ دینی نیز هیچ نوع اغماضی نداشته و با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره تلویحی به واکنش مدیران ارشاد خراسان شمالی مبنی براطلاع ندادن از اکران چنین فیلمی در این سینما٬ تصریح کرد: اینکه مسئولی بگوید٬ بدون اطلاع ما این فیلم اکران شده است٬ قابل قبول نیست و این یک نوع بی مسئولیتی است.

اکران یک فیلم آمریکایی هنجارشکن در سینمایی در بجنورد٬ موجی از واکنش‌ها و اعتراضات مردمی و فعالان فرهنگی استان را در پی داشته است.

در این فیلم هالیوودی صحنه‌های هنجار شکنی به نمایش درآمده که متاسفانه مخالف شئون اسلامی بوده و موجی از اعتراضات و انتقادات قشر مومن و دیندار خراسان شمالی را برانگیخته است.

انتهای پیام/س

توضیحات رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در مورد اکران فیلم هنجار شکن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.