معاون منابع انسانی قوه قضاییه کشور مطرح کرد؛

منابع انسانی رکن اصلی قوه قضاییه است

حجت الاسلام امینی گفت: فلسفه تشکیل این معاونت، توانمندی و توسعه سرمایه انسانی است و این توانمندی در گرو ۳ محور دانش، مهارت و سلامت خواهد بود.

منابع انسانی رکن اصلی قوه قضاییه استبه گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست سالانه معاونین منابع انسانی قوه قضایی کشور با حضور معاونین و مدیران معاونت منابع انسانی قوه قضاییه کشور از امروز به مدت دو روز در مرکز آموزش قوه قضاییه استان آغاز شد.

این مراسم که با هدف آشنایی معاونین منابع انسانی قوه قضاییه با قوانین و مقررات جدید و همچنین ارتقا سطح کیفی و بهبود عملکرد این معاونت است، درحال برگزاریست.

حجت الاسلام علیرضا امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه کشور با اشاره به اینکه منابع انسانی رکن اصلی قوه قضاییه است، فلسفه تشکیل این معاونت را توانمندی و توسعه سرمایه انسانی دانست و گفت: این توانمندی در گرو ۳ محور دانش، مهارت و سلامت خواهد بود.

وی ارتقا دستگاه قضایی را به دنبال ارتقا این ۳ محور دانست وافزود: رسیدن به این هدف جز با اهتمام هرچه بیشتر معاونین و مدیران به این رویکرد میسر نخواهد شد.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه کشور در پایان نیز توجه معاونین منابع انسانی به جذب با کیفیت سرمایه انسانی جهت تکمیل کادر اداری و اجرایی قوه قضاییه را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: معاونین منابع انسانی باید با این نگاه جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضایی کشور فعالیت کنند.

انتهای پیام/الف

رکن اصلی قوه قضاییه منابع انسانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار