از ابتدای مهرماه صورت گرفته است؛

توزیع بیش از دو میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۵ درسطح محورهای مواصلاتی جنوب آذربایجان غربی

از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بیش از دومیلیون لیتر نفت گاز یورو پنج در سطح جایگاههای عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی توزیع شده است.

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب در گفت وگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: از اول مهر ماه سال جاری عرضه گازوئیل یورو پنج در سطح هفت جایگاه این منطقه آغازو در این مدت بیش از ۲میلیون لیتر نفتگاز یورو پنج در سطح محورهای مواصلاتی توزیع شده است.


وی افزود: کاهش آلایندگی هوا به دلیل کاهش گوگرد موجود در این سوخت از حداکثر (۷۰۰۰ ppm به زیر ۱۰ PPm)و افزایش راندمان سوخت در خودروها، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات داخلی ادوات نفتگاز سوز و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل سنگین را از جمله مزایای مهم این فرآورده برشمرد.


فعال پور افزود:مجتمع‌های خدماتی رفاهی دنیز و جایگاه سه راه محمد یار نقده وجایگاه سه راهی ترشکان مهاباد در مسیر مناطق ارومیه و میاندوآب،جایگاههای سموعی وزرین در خروجی جاده میاندوآب به کردستان وجایگاه های بندعلی وقلندری در مسیر خروجی میاندواب به تبریز مراکز تخصیص یافته به عرضه این فرآورده هستند.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد:با توجه به استقبال گسترده رانندگان ناوگان حمل نقل از این سوخت پاک،شاهد افزایش تعداد جایگاه های عرضه یورو ۵ در سطح سایر مجاری عرضه فرآورده های نفتی نیز باشیم .
انتهای پیام/ح


توزیع نفت گاز یورو پنج در سطح جایگاههای جنوب آذربایجان غربی

برچسب ها: نفت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.