نفوذ فرهنگ بیگانگان در بین مردم از سلاح ابر قدرت ها خطرناک تر است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت:فرهنگی که اجانب به جامعه‌ی ما تحویل می‌دهند از اسلحه‌ی ابرقدرت ها خطرناک‌تر است.

نفوذ فرهنگ بیگانگان در بین مردم از سلاح ابر قدرت ها خطرناک تر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به تاریخ و تمدن هفت هزار ساله ایران گفت: نباید اجازه داد فرهنگ غنی مان با ورود فرهنگ بیگانه تخریب شود ، کشورهایی غربی دلسوز ما نیستند بلکه می خواهند ذهن جوانان ما را تسخیر و بر کشور مسلط شوند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش بیان کرد: در روزهای ابتدایی جنگ با حضور نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضربه ی مهلکی بر پیکره‌  صدامیان زدیم و در همان روزهای اولیه‌ی حمله‌ی نیروی دریایی ارتش صدام، آنان را به گل نشاندیم.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس ایشان را الگوی ویژه‌ای برای نمایندگان مجلس معرفی کرد و گفت: تا زمانی که مرحوم مدرس در مجلس بود هیچ قانونی علیه ایران به تصویب نمیرسید و هیچ قراردادی امضا نمی‌شد مدرس در مقابل رضاخان قلدر ایستاد و پرچم آزادی و عدالت خواهی را برافراشته نگه داشت و با شعار «زنده باد مدرس و مرده باد رضا خان»، حکومت شاهنشاهی را به سلابه کشید.

علما در ادامه خبطه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه مقابله با دشمنان در بحث جنگ نرم در بیانات امام بزرگوار نیز موجود است گفت:امام فرمودند فرهنگی که از سوی اجانب به جامعه‌ی ما تحویل می‌دهند از اسلحه‌ی ابرقدرت ها خطرناک‌تر است؛ بنابراین لازم است مسئولین و عامه ی مردم توجه ویژه به این مساله داشته باشند و تصمیمات اساسی برای خنثی کردن آن اتخاذ کنند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده حضرت امام صادق و حضرت امام باقر علیها السلام در طول دوران امامت ایشان گفت:در دوران امامت این دو بزرگوار ۵۵ هزار روایت ثبت و ضبط شده است که به فرموده ی آیت الله محقق؛ عقل در پذیرش علوم و فنونی که این بزرگواران در دوران امامتشان انتشار داده‌اند متحیر است.

انتهای پیام/س

خطبه های نماز جمعه کرمانشاه

برچسب ها: نماز جمعه ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.