بررسی مشکلات و مسائل فاز اول طرح 550 هزار هکتاری موسسه جهاد نصر

جلسه بررسی مشکلات و مسائل فاز اول موسسه جهاد نصر در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری دز شهرستان حمیدیه با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به فاز اول موسسه جهادنصر در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان حمیدیه با حضور شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه، مسئولان طرح 550 هزار هکتاری در استان خوزستان و شهرستان و همچنین مدیر جهاد کشاورزی حمیدیه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مسئولان موسسه جهاد نصر ضمن ارائه گزارشی از نحوه کار این موسسه، بویژه 13 هزار و 400 هکتار فاز اول طرح مذکور و مراحل اتمام آن در شهرستان، مهم ترین مشکلات موجود را مطرح کردند.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه به فاز اول عملیات موسسه در راستای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و نقش بسزای آن در رونق اشتغال و بهبود اقتصادی مردم این شهرستان اشاره و بر اهمیت اجرای درست و اصولی طرح های آتی در شهرستان تاکید کرد.

وی اجرای فاز دوم به مساحت 6 هزار هکتار در شهرستان حمیدیه را مهم برشمرد و افزود: انتظار داریم کارفرما و پیمانکار با هماهنگی کشاورزان برخی از مسائل و مشکلات پیش آمده در روند اجرای پروژه را برطرف نمایند.

انتهای پیام/گ

مشکلات طرح 550 هزار هکتاری زیر ذره بین مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار